Help !! zit vast in Hunter Bij hunter moet je bij een opracht 11 skeletons verzamelen ,maar ik mis er nog 1 !!!! wie kan me helpen heb geen idee welk lvl (ergens in de riool) i
Helemaal terug naar begin.... En dan weer doorlopen.. Zo heb je de meeste kans.. Of moet je dat skeletje hebben dat je ziet in het riool achter zo''n hek?? Want dan moet je een stukkie doorlopen en dan 2x naar rechts gaan.. Ga ervan uit dat je die zoekt.. Is een lastige!!
ohya dat level weet ik nog wel, whaha had ik ook, die is heel donker dat skellet in een van die pijpen rechts voordat je dat hek ingaat naar het einde!
Yup.... Is wel lastig om 11 skeletjes te vinden... En dan vragen waar de laatste ligt... Hoop voor hem dat het die is..
inD die moet ik hebben ja maar het lukt niet niet echt , als ik langs die ene riool loop met die skelleton erin en dan 2 x rechts af kom ik een riool met een muur erin !!
LOL!!! Was het toch de goeie!! Ik heb hem al de hele week niet gedaan.. Is vrij pittige game!! Wel leuk uiteraard... Ga hem nog wel uitspelen!!
hmm... ik had ut 1dag.. toen was ik tot aan die 'carpenter' gekomen, dat je die moest verslaan, maar da lukte me nie, en toen heb ik 'm maar omgeruild voor een anderspel, want ik geloof dat dat al richting het einde van het spel was. (en het staat allemaal gesaved, dus stel dat ik dat nog uit wil spele, huur ik 'm wel een x ergens )
haaahhaa.. Ik heb geen idee waar ik ben... Volgens mij bij de Playground... Of zoiets.. Komt na de raveparty en de mealhall.. Focking moeilijk.,... Maar heel erg cool met Co-Op!!!
uhh.. k geloof dat ie op z'n makkelijkst staat, en dat als je 'm uitspeeld, dat je dan 2 moeilijkere graden unlockt.
hmm.. ik heb net ff gecheckt, en k was bij 'DeathRow' en ik had alles appart gesaved, en da was de 23e save, dus da vond ik best ver om in 1 en een halve dag te spelen
Ik heb 'em vanmiddag gekocht, en net heb ik een teddybeer vermoord. Geweldig, vroeger gooide ik met die krengen, nu wat groter en ik mag ze afknallen. Anyway, ik heb gehoord dat multiplayer nog vet is, iemand al multiplayer gespeeld???
Niet zelf uitspelen??? Jezus.... ik begin het net leuk te vinden, 'k kan niet tot vrijdag wachten hoor Alhoewel die Amerikaan ook nog uit het moffen kamp moet....
Multiplayer roelt man... Is echt veel leuker... Je loopt elkaar helemaal verrot te schelden... Omdat die ander niet opschiet of loopt te kutten!!! Maar het roelt wel!!