wie weet hoe je dit kan doen eigenlijk gaat om de game phantasy star online als je het niet wist want negen euro permaand is wel duur zeker als je misschien niet eens speelt of heel weinig
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt :{ Denk eerst eens goed na voordat je een thread opent, leer eens formuleren, in plaats van zomaar iets onbegrijpelijks neer te kwakken. Dit lijkt nergens op. Kom eerst maar eens met een fatsoenlijke, begrijpbare thread, dán kunnen we kijken of we er antwoord op kunnen geven.
PSO spelers weten gewoon waar dit over gaat hoor DD Om je license te cancelen moet je bellen naar de Xbox Customer Care. Hou je credit card gereed en ze zullen je subscription ongedaan maken.
oh bedankt en zo moeilijk is het idd niet te begrijpen kijk naar thread titel en lees verder over welke game het gaat maar ik zal me best doen om het beter de nl taal te schrijven
Vraag: Customer Care bellen ok, Credit Card gereed houden (niet ok) want moet je dan je credit card nummer geven? Dus het gehele nummer? Want ik houd daar niet van