Kzit een beetje vast in Hunter de RK Ben nou in level 10 ofzo, of 11 of 12. Iig heet het level Mansio1 en komt na MansioEnogwattus Je begint in een kamer waar ut moeilijk overleven is, zo grijparm, een vrouwtje met uzi (oni look-a-like) en nog wat halve gare zombies. Je kan ook een trap op en daar komen wat problemen! De eerste kamer kom ik nog in (naast de trap). De 2e kamer ook nog (de trap op en dan links de 2e aan je rechterhand). Toen pakte ik ook die sleutel. Nou ging ik weer de trap af en op (om het duidelijk voor jullie te maken ) en dan links naar de hoek, ik probeerde de sleutel maar..., de sleutel is weg! Huh, en de deur NIET open! Hij zegt dan iets vaags dat ik vergeten ben (iets van dat er een adnere weg is ofzo). Wat moet ik doen?? PS o ja er stond ook nog een PC in een kamertje... Bij voorbaat dank
Waar heb ik dit bericht eerder gelezen... Deja Vu!!! Maar is er dan geen walkthrough op het internet te vinden??
je moet geloof ik eerst de deur, (vanaf de trap gezien) naar rechts lopen, en dan helemaal aant einde van de gang, die deur moet je met die ene sleutel openen, en daarna pas die andere deur. d8 k...
is dat bij die begraafplaats? dan ben je op zoek naar de warden toch? mja je moet gewoon de sleutel pakken, en dan alle deuren proberen.. er kan er telkens maar 1 open (vergeet niet heel de hal door te zoeken boven, en niet alleen rechts van de trap) en zo door gaan tot je bij de grote deur naar binnen kan.. en dan heb je een leuke verassing