1 waneer kom het nou uit? the real date! 2 is het multiplayer net als halo co-op of gewoon elkaar neer slashen (deathmatchs) 3 hm....ja ik weet geen eentje meer maaruh is het spel wel goed om te kopen??? 4) welke spellen wordt er gereleased in de buurt van datum van Hunter -thx)=-
1 vrijdah komt het uit 2 co-op he? DUs met zijn vieren met ELKAAR tegen de baddies dus geen deathmatch 3 jahoor, goeie kritieken uit de VS 4) Enclave, Gun Metal die lijken mij persoonlijk cooler....
1. Vrijdag 5 juli idd!! 2. Is een supervette Co-Op schijnt het!! 3. Het schijnt na Halo de beste game op de Xbox te zijn (zegt genoeg denk ik)!! 4. Prisoner of War komt ook vrijdag!! Als je slim bent wacht je tot zaterdag, omdat veel mensen de games vrijdag kopen, en hun meningen hier op het forum zetten!! Is misschien wel een goed idee!!
3 ) goede gameply co-op is zeer goed (zeggen ze) alleen de game is zeer kort..je kan het in 1 dag uitspelen Persoonlijk ga ik zelf voor gun metal
Gun Metal lijkt mij ook een veel koelere game. Het enige wat top is van Hunter, is uiteraard mijn mening, is co-op, dan wacht ik wel ff op games zoals Brute Force. Die komt ergens in de herfst geloof ik. Als ik de zombie wereld betreed, is het het huis van de dooien 3!
Dit zegt misschien niemand iets hoor, maar inhet blad Xgamer stond onderaan de preview van Hunter het woord caution (oppassen dat ie niet klote is) dus kwenie.....
Ja zou kunnen.. Single Player schijnt kort te zijn... Maar Co-Op daarentegen schijnt weer superbruut te zijn... Vrijdag weet ik het!!
Tis een Hack n Slash Game alla Gaunglet.. aan de ene kant lijkt deze game me super maar dat ie zo kort is vindt ik wat minder.. (tis wel weer fftjes 69 euro) K denk dat ik CyberPunk's tip opvolg..
Ik koop hem vrijdag keej... En dan post ik of 's avonds op vrijdag of 's ochtends op zaterdag!! Mijn eerste reacties.... Ok....
Ik krijg hem, tegelijk met Morrowind en Gauntlet Legacy, als het goed is morgen binnen (import). Zal posten als ie bevalt.
Gauntlet Dark Legacy is al verschenen, heb het spel al hier in Den Haag gezien (PAL), onder andere bij Discovery en de FRS... Import is dus niet zozeer noodzakelijk... Schijnt trouwens een baggerspel te zijn... Score 5,1 volgens Gamespot.com Gauntlet Dark Legacy is ook ooit op de Dreamcast verschenen, was inderdaad een baggerput... Onbegrijpelijk dat ze zoiets dan weer naar de Xbox porten, mooi klote... Enne Hunter schijnt inderdaad bruut te zijn, ik koop 'm op zeker! Dan maar een kort(er) spel, interesseert me geen reet...
Ik dacht dat ie pas in augustus zou komen. Weet niet of het wat is, heb jammergenoeg maar 1 game vandaag binnen gekregen dus ik kan niets zeggen over Gaunlet en Hunter. Maar ik heb wel de belangrijkste binnen: Morrowind. Krijg je ook een mooie kaart/map bij. Ik heb nog niet echt gespeeld natuurlijk maar vooralsnog ziet Morrowind er super uit.
Crosis of/en ik kopen hem vrijdag ook en gaan dan gelijk 4 player co-op spelen dan zal 1 van ons wel gelijk vertellen hoe die is zonder het einde te verklappen
Op e-toy.nl kun je Hunter en Gun Metal al bestellen. Hunter voor maar 59.95. Ik weet niet of de site betrouwbaar is maar ik heb net zelf ISS2 besteld want ik was het eeuwige zoeken naar die game zat.
Hunter krijgt van het official Xbox gameblad een 6.7 dus das niet iets om over naar huis te schrijven. Singleplayer is saai en hetzelfde, co-op is nog erger.