Hoe vinden jullie het eruit zien? Ik wil het wel hebben ik hou wel van die zombie games. lekker rachen
Gotverdegotver ik zat op school toen ik die shit downloade..toen ging net de bel en ging ik naar de aula, filmpje net niet kunnen zien
Ik heb net die filmpjes gezien!!! Vet......... Moet hem zeker hebben!!!! Mooi spel!!!! En Zombies killen is altijd cool...... 17 Juni komt ie beter!!!!! Nu alleen nog hopen dat het een beetje lekker speelt!!!
Net ook ff gedownd. Ziet er echt superdik uit Met een beetje goede controls en goede reviews issie zeker mijn.
http://gamepen.ugo.com/Gamepen/Review.asp?itemid=4100&pageid=1&PlatformID=13 Dit is de link, van de eerste review die ik van dit spel heb gelezen.. Er wordt zelfs gezegd dat dit spel na Halo waarschijnlijk het beste spel op de Xbox is!!! Zeker lezen!!
Hmm... in da nieuwsbericht van Wouter staat dat het spel op 15 maart al uitgekomen zou zijn, maar weet iemand of ze dit ook gehaald hebben? Ik heb het namelijk nog niet in de winkels gezien en ik moet zeggen dat het allemaal wel erg cool klinkt en de graphics zijn ook nice
Lijkt me ook wel een ok spel. Misschien zou ik deze nog wel es kunnen kopen. Maarja, wacht eigenlijk nog een beetje op een goede, lekkere lange manga RPG, like Final Fantasy met mooie manga vrouwtjes.....