ik hoor veel over hunter , ik heb geen benul hoe het er uit ziet of wa , duzz als je wat scteens er neer wil zetten ? en natuurlijk hoe het spel is
De game is echt bruut.. Mooi... Gaaf... Co-Op roelt bigtime.... Als je van Hack 'n Slash houdt, gewoon kopen... Hij is echt relaxed..
Die screens zoek je zelf maar op! Maar de game is cool! ZIet er mooi uit, speelt lekker (ffies aan de besturing wennen en hoppa) en doordat het zomer is speel ik de game niet zovaak dus dan valt de replayvalue die niet zo hoog is volgens sommige ook wel mee. Een aanrader vind ik
Het is precies zoals de bovenstaande posters zeggen, een goed spel, niet perfect en ook niet heel erg lang... Maar wel kicke... Gaaf spel, ik heb er geen seconde spijt van dat ik de game heb gekocht... Maar dit is geen game voor iedereen... Ik hoor ook wat meer kritische geluiden en gamers die het niks vinden... De besturing en de graphics zijn OK, hoewel de collision detection niet helemaal goed is, dat betekent dat je soms ergens de hoek om komt lopen en het net lijkt alsof je die met een boogje moet nemen als je te dicht langs de muren loopt... Het lijkt dan net alsof er een onzichtbare rand om die muren zit, alsof je in een onzichtbare ton gehuld zit... Maar dit is op zich geen ramp, het verlaagt het realisme een beetje... Als je screens wilt zien van Hunter, check dan de volgende link: http://www.eurogamer.net/content/ss_hunter_xbox
Heel Cool Spel, Gauntlet maar dan in een nieuw jasje. Dit spel is echter met vrienden nog veel leuker dan in je 1tje.