69 Euro voor een game vind ik toch erg veel geld. Stel dat de game toch niks is... Weet iemand waar je in NL xbox spellen kan huren? Thx Draz PS hoeveel kosten xbox spellen in de US? Volgens mij zijn ze in Europa een stuk duurder.
Ik denk wel dat de xbox spellen bij de betere videotheek verhuurd worden. Zal alleen een kwestie van tijd zijn eer de schappen van de plaatselijke videoland vol staan met xbox spellen.
Das wel handig.. Gewoon ff n game huren als je er nog over twijfeld.. Videoland is alleen wel duur...
De eigenaar mag dat zelf bepalen. Waar ik woon doet Videoland er niks aan. Ennuh 4 euro voor 3 dagen is een schijntje man!!
bij de videoland in doetinchem hebben ze ook ps2,psx, n64 spellen dus ze zullen ook wel xbox spellen krijgen
bij de meeste bibliotheken kan je ook vaak spellen huren voor consoles. bij de bibliotheek bij ons in de buurt kan je er best veel huren van ps2 en n64 enzo
je moet gewoon een tegoed nemen ik neem meestal 50 euro tegoed mag ik voor 75 euro huren dan valt het allemaal nog wel mee hoor
bij ons ook. en bij de ster videotheek kan je wel games huren voor alle consoles dus ik neem aan dat daar de xbox ook bij komt
4 euro voor 3 dagen is goedkoop, hier in didam zit cinerent, dat is ook van videoland, want ik huurde daar psx games, en stond videoland stikker op, het was toen 7,5 gulden voor 1 dag