Huxley voor Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 28 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag nog geen echte topic lopen over deze game .. en ik denk toch dat dit een hele vette game game gaat worden .. het is een massive multiplayer online shooter en dat gaat toch denk de eerste in dit segment worden op de X360

Ik voeg even wat informatie toe die ik op de site had gelezen :

Webzen’s Studio H is bezig met Huxley, een eerste persoons shooter, maar ook een Massive Multiplayer Online game. Dit houdt in dat het spel zich al af zal spelen in een online wereld waar je ook met andere ‘echte’ spelers in aanraking zal komen. De spelwereld van Huxley is een postapocalyptische wereld waarin de mensheid gemuteerd is in twee verschillende rassen, de Sapiens en de Alternatives. Deze twee rassen zijn verwikkeld in een bloederige strijd om de nieuwe wereld en een krachtige nieuwe energiebron genaamd Lunarites, een technologie die door beide rassen gezocht word. Om zijn of haar ras in stand te houden, zijn de spelers verwikkeld in de broodnodige strijd voor de technologieën die slechts één ras in staat stellen om te overleven.

Het spel zelf zal een sociale ervaring zijn waar spelers met andere gamers kunnen communiceren en ontmoeten in een virtuele stad. Uiteraard kunnen er ook groepen gevormd worden die opdrachten uit gaan voeren die te moeilijk zijn voor één enkele soldaat. De acties van de speler en de andere spelers hebben volgens de makers een directe invloed op de spelwereld, zijn ras en groep. De groep is immers belangrijk, want het zal mogelijk zijn met (op het moment) ongeveer een honderdtal spelers tegelijk tegen of met elkaar ten strijde te gaan op een server waar in totaal miljoenen spelers aanwezig zijn, verdeeld in kleinere segmenten op zichzelf. Spelers zullen alleen en coöperatief missies uitvoeren waarmee ze complotten onthullen en intelligente vijanden uitroeien, maar telkens uniek zijn. Als laatste zullen spelers hun karakters uiteraard naar eigen wil kunnen aanpassen, niet alleen uiterlijk, maar ook wat betreft mogelijkheden die in verband staan met de speelstijl van de speler, zoals speciale aanvallen, gebruik van speciale wapens, berijden van voertuigen en dergelijke andere vaardigheden.

Een solide releasedatum voor deze ‘MMO’ shooter is nog niet vastgesteld, maar we hopen dat het eind van dit jaar wel zo ver is dat we het spel kunnen spelen. Hier onder kun je de screenshots en spetterende nieuwe trailer (in HD kwaliteit) bekijken. Wij houden deze titel nauwlettende in de gaten.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze game denken en of jullie zelf nog meer info hebben over deze denk ik toch wel hele vette shooter !

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
  3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Damn :D ik heb het gezien .. ik had nog wel gezocht

niet goed genoeg dus

een slotje op deze dan maar :)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP