Hype om Shock Controller !!! lees

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door halo, 23 jul 2002.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is in Amerika nu al een van de meest gewenste cadeaus voor de Kerst: de Mad Catz Shock Controller.
    Het apparaat ziet eruit als een ouderwets martelapparaat. De controller is zelf normaal, maar als je ermee gaat spelen moet je een aantal electroden aansluiten op je armen. Op het moment dat je dan in het spel een fout maakt krijg je een electrische schok toegediend. Naarmate je grotere fouten maakt kan die schok zo groot worden dat je handen tijdelijk verlamd raken.

Cool he !!!

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmz, lijkt me een maf idee. Sorry, ik speel om te relaxen en niet om gemarteld te worden. Voor mijn part mag dat ding uit mijn buurt blijven!

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja heel cool totdat mensen hem gaan gebruiken met en slecht hart (en het soms niet eens zelf weten). En dan hebben we weer doden en weer slechte reclame voor de gaming scene

4. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan plaats ik die electroden op m'n lul en dan maar hopen dat ik een fout maak! :D

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ziek:mad:

6. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je natuurlijk ook weer van die debielen die hem op hun zak plaatsen en dan impotent raken en dan gaan ze madcat aanklagen. =(

Ik zou hem wel willen hebben hoor lijkt me echt vet om in halo neer geschoten te worden en dan ff niks meer te kunnen doen}:]

Edit: waarom moeten jullie nou zo snel typen=(

Laatst bewerkt: 23 jul 2002
  7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Das pas ziek :p

8. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Klinkt interessant. Niet dat ik er veel voor ga neertellen, maar het is relatief ongevaarlijk en een een uitbreiding op de vibratiecontrollers. Is vermoedelijk toch niet meer dan 12 volt. Nou, daar gaat zelfs een hartpatient niet van dood hoor. Enneh, een paar seconden niets doen is dus behoorlijk overdreven. Hooguit een honderdste van een seconde dat je schrikt, en DAARDOOR juist een seconde niets doet.

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je uitleg, maar toch....ziek :p

10. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook een beetje ziek.
    Ik heb een hekel aan stroomstoten, ik had een paar jaar geleden een klap van 220 volt gehad door een slimme actie van me. Had zo'n verwarmingselement uit het aquarium gevist, glazen hulsie eraf gehaald en toen raakte ik het metalen plaatje aan terwijl de stekker er nog in zat en...... toen...... Kaboemppzzzzrrzzrpffffzzzzzt.

Jaaaah met spaarpot maak je nog is wat mee:p

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals xbox het zei klonk het nou net iets gevaarlijker

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt een beetje op dat gene van abtronic van die telshell reclames.....

gamen en afvallen tegelijk....

13. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik laatst ook een keer, raakte ik tegelijkkertijd de achter kant van mijn pc aan en een verwarmingsbuis aan. Kreeg ik de hele tijd klappen van 180 volt, werkt best verslavend hoor.
    Of de all time klassieker: in een weiland pissen en dan per ongeluk tegen schikkeldraad aan pissen.

14. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0

Tuurlijk als je van 12 volt niet dood kan gaan dan wil ik jou wel eens een stroomstoot van 12v en 2000Amphere geven. kijken wat ie doet.

bij zo een controller is het natuurlijk nooit zo sterk dat je er iets aan over houd. Ik vin het op zich wel een cool idee om halo te spelen en als je geraakt wordt dat je dan wordt gehinder door een stroomschok en niet dat je nix kan doen zoals het nu is als je wordt beschoten door een plasma rifle.

just my 2 cents

15. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Doh. Als Eddy Zoey in plaats van een Land Rover met een tank over die controller was heengereden in z'n programma, hadtie ook niet meer heel geweest. Tanks waren echter niet relevant voor die onzinnige test, zoals 2000Ampere niet relevant is voor de voeding van de Xbox.

16. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    idd, dan mag ik wel krachtstroom aanleggen in mn huis, mn stopjes zijn maar 16 amp.

17. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow fok zeg!!

Hoe extreem gaat het worden!!
    Ben benieuwd!

Zal wel meevallen allemaal!

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    iemand een pic?

19. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Straks gaan we chips in onze hersenen inbouwen.....

Als je dan geraakt word raken je ledematen voor 30 seconde verlamd}:]

20. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je!!
    Het valt wel mee allemaal!!
    Je gaat in ieder geval niet dood!
    :D

Deel Deze Pagina