I have........the power!!!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door $$$$$, 20 mrt 2002.

1. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
  2. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    k had het al gehoord ja

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    nope kwist het nie maar hoopte het wel en hoop nu dat het waar is 8)

4. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat waar is kunnen we het artikel van de PS2 die pas op 40% zit weggooien, want dan is de xbox dus nog altijd beter :)
    Whehe, maar dit zou wel aardig goed nieuws zijn, Halo 2 mooier beter }:]

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    ben wel heeel erg benieuwd...maar M$ zal wel niks zeggen wat ze niet waar kunnen maken denk ik, te linke marketing op die manier..dus het zal wel waar zijn :D

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik weet zeker dat het mooier kan check die crimson skies video dan WOW

en brute force

elke xbox exclusive ziet er spectaculair uit, de ports logischerwijs minder.

Munch is wel mooi, maar niet echt heel mooi geen echte AA titel qua graphics dus die ghast die munch maakte zei ook al dat ze het veeeeeeeeeeel mooier konden doen.

en nu dit, ik weet zeker dat er supermooie games komen die alles wat er nu is uit het water schiet!!!!

7. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
  8. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bull shit van microsoft ik heb masils gelezen van programmaurs en geen marketing mensen da de x-box al aan 90% van zijn krachten zit en een programmaur is iet meer te vertrouwen den een reclame mannetje van microsoft

9. Fatalspeed

Fatalspeed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee Streetwarrior, jochie, je moet je niet door die playstion 2 freaks laten vertellen hoe snel en hoe mooi de Xbox is, ze komen ineens met allemaal cijfertjes aanzetten waar geen normaal mens wat van begrijpt (mocht je geen programmeur zijn), denk je nou echt dat ze gaan toegegeven dat ie gewoon veel beter is dan de PS2? denk eens na aub.

De Xbox zit al op 90% van zijn krachten?!? ]:- als je DIT gelooft kan je jezelf met eer een echte dumbass noemen en blijf je maar lekker op je PixelStation 2 spelen 8)

p.s. ikzelf doe een ICT opleiding dus ik weet waar ik over praat.

10. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je niet dat ie pas 10% verbruikt en dat er nog 90% NIET verbruikt word??8) 8):) :)

11. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Het zou onwijs bruut zijn als dit geheel waar was, maarem volgens mij is dit op zijn microsoft`s opgeblazen en valt het wel mee.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik stel voor dat je verhuist naar een playstation 2 forum waar je met je vrienden over hoe goed de playstation 2 wel niet is gaat praten.

Dit is een Xbox forum en hier bepraten wij de Xbox niet de playstation 2. Ik stel voor zet ze naast elkaar en vergelijk.

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit denk k echt niet hoger dan 50% hoor!
    Ik zal het ff vragen aan een developer, hij developed op ps2, gamecube en xbox, DUS!:p

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    erm may I suggest --->[​IMG]

...denk je niet dat de programmeurs en de marketing vertegenwoordigers niet dezelfde info krijgen, waarom vertrouw je nou een programmeur beter als een vertegenwoordiger, ja omdat hij met zn neus op de hardware zit zeker?????!!!!=( think...!!
    --->[​IMG]

15. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    beetje off topic maarrrruh is de gamecube nou mooier dan x-box nee toch? want teon ik halo aan het spelen was en bijna kwijlde van de grafics zij die gast dat de gamecube nog mooier word!!

16. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb zelf nen x-box dus ik ben ni tegen he

17. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het onzin vinden om te zeggen op hoeveel procent van zijn power een console zit. Dat is namelijk afhankelijk van de programmeurs. Er zijn vast PS2 games die er niet uitzien klote spelen, maar toch op het randje van alle specs zijn geschreven. Terwijl ze bij GT3 bijvoorbeeld door op een betere manier gebruik te maken van de geheugen functie bla bla bla iets veel mooiers kunnen maken.

Het is veel duidelijker als er gewoon wordt gezegd, wij verwachten dat alles grafisch nog wel een behoorlijk eing vooruit moet gaan, maar dat is natuurlijk nooit met zekerheid te zeggen.

Dit zijn gewoon allemaal onzin uitspraken die niemand kan bewijzen en die over een tijdje weer door iedereen zijn vergeten, dus maken mensen die uitspraken makkelijker.

Maar ik ben wel een xbox fan, dus ik hoop dat ze alles over een jaar ofzo grafisch nog veel mooier maken.

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pff, en dan geloof je die verhalen?? Sorry maar, maar als je net een nieuwe Xbox bezit, dan kijk je volgens mij wel subjectief tegen die verhalen aan (mensenlijk) en overtuig je je zelf dat het bullshit is... Niet dan? 8)

Deel Deze Pagina