[XOne] I-net verbinding word langzaamer door xbox?

Discussie in 'Games' gestart door Razer, 27 nov 2003.

1. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

Hoe komt dat als ik me xbox uit heb staan volle snelheid ken surfen en als ik de xbox aan heb5 min moet wachten?
    heeft de xbox een upload mode? of zo want die is ziek!! help me

Ps ik heb me xbox live via me pc lopen

2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    uhhhm zodra je de xbox verbint en ook op de pc online zit wordt de verbinding als het ware in 2en gehakt:)
    Dus is eigenlijk wel logisch dat hij dan wat trager gaat.

3. Daniel NL

Daniel NL Guest

Als je een goede router hebt, word dit verdeeld. Ik weet niet of dat met jou het geval is, misschien is dat je probleem... (dit is het enige wat ik weet, wat het zou kunnen zijn)

4. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0

Maar uhm ik heb dit probleem nooit gehad!! alleen nu!! heb ik et
    En zowiezo ik zit nix te doen en nog zuigt et maar ja!! en een router word binnen kort al geinstalt!!! alleen trutig dat ik dan 2kabels moet legen voor me pc en xbox en server "pc licht er al"

Maar ja ik vind et vreemt dat et zo zuigt ik heb de xbox live al 3 dagen heb altijd volle snelheid gehad en nu op eens niet meer!!

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook aan de verbinding van de provider leggen misschien??

6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zou nde heren posters met klem willen adviseren toch eens op te letten bij de lessen Nederlands

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
  8. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    U zei? :+

maargoed, het is al eerder gezegd maar je internet verbinding wordt inderdaad verdeeld, daardoor kan het wat trager lopen.

Het kan ook aan je verbinding zelf leggen, laatst liep de ADSL er traag bij mij, welke provider heb je?

9. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kabel @Home ook bekend als @Sloom :p

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je gamed op je xbox gaat je performance van je inet naar beneden. Als je bijvoorbeeld last hebt van lag (maar je hebt een goede verbinding) ligt het vaak door de downloads die je op je computer uitvoert. Met "trage" basic/lite abbo's heb je dan eigenlijk maar 1 keuze... Of surfen of Xbox'en ... maar niet beide tegelijkertijd, want dan heb je 2x nix

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op het moment ook nog @home breedband. Qua download is het super maar je hebt een rotte upload. Volgens mij ligt het dus daar aan.... Meerdere pc's die heel weinig up moeten delen gaat gewoon trager. Ik ga nu over op ADSL via Fast XS (geen spam maar gewoon een erg goedkope provider). ADSL Plus 1024/512 Kbps. Daar verwacht ik geen problemen mee
    _O_

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Vreemd ongeacht mijn verbinding kan ik maar 1 ding tegelijk doen... :+

Deel Deze Pagina