de jongens van teamxbox hebben een wereldprimeur. Niet INTEL of AMD maar IBM gaat de CPU voor de xboxnext ontwikkelen!!! Alhoewel enkele uren na het verschijnen van dit bericht op hun website, was het bericht spoorloos. Was dit omdat het bericht vals was, of is het de waarheid en heeft microsoft hun gevraagd om het bericht van hun website te verwijderen? Wie weet. In ieder geval heeft IBM ook de gekko processor voor de gamecube ontwikkeld, en deze draait ook op een ATI GPU. Wat denken jullie hier allemaal van, vuur maar af.
Hmm, dit heb ik al ergens anders gelezen, een week gelden ofzo. Niet bepaald nieuws... Maar verder maakt het denk ik niet zoveel uit, MS zorgt er heus voor dat in hun volgende Xbox een goede CPU komt.
Intel is duur. Dus hou je AMD en IBM over... Al deze bedrijven zijn in staat om goede processoren te bakken dus t maakt voor ons niet zo veel uit... Toch vind ik Intel persoonlijk een betrouwbaarder merk dan AMD. Heb nu een AMD systeem en dat bevalt toch IETS minder. IBM wordt afwachten..
Wat bevalt je dan niet aan een AMD ? Mijn nieuwe AMD2600+ is zeer stabiel , en loopt als een trein. De bedrijfstempratuur van de CPU is 40 Graden. Maar terug te komen op de Xbox. Wanneer er gekozen wordt voor een andere CPU dan moet ook het ontwerp van het moederbord veranderd worden. Je kan in een Intel moederbord ook geen AMD processor stoppen. Ik hoop voor M$ dat ze de Release datum 2005/2006 wel halen. Het duurt zeker nog 2 jaar , maar de games moeten ook nog ontwikkeld worden. Een game kan pas goed ontwikkeld worden als het bekend is wat M$ voor hardware gaat gebruiken.
mijn Pa werkt bij IBM, dus hij zal er wel wat meer over weten maar IBM heeft ookal voor de Gamecube een processor gemaakt, dus waarom niet voor Xbox 2?
Samenwerking met IBM juich ik toe. Zij zorgden ook voor, de wel heel briljante, processoren in Sega Model 3 arcadekasten, en die waren hun tijd heel ver vooruit. Intel is een PC processor en laten we eerlijk zijn, hoe goed is intel nu werkelijk ? Hun voorsprong op AMD is bijna volledig verdwenen.
Euhm amd is idd ingelopen op intel, maar loopt nu weer wat achter dacht ik, in ieder geval qua prestaties, en betrouwbaarheid, ennu wat blijft er dan nog over
Ik hoop nog steeds op een AMD of Intel 64 bits processor. Maar denk niet dat gaat gebeuren als je naar de prijzen kijkt.