icoons op de achtergrond....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door guAsTo, 31 dec 2004.

1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een paar icoons op de achtergrond staan....die me broer er perongelijk (:eek:) op heeft gezet, hoe weet hij ook niet :confused:

maar ik kan ze niet verwijderen... niet met rechtermuisknop niet met slepen, adware, spybot, antyvirus, swchredder.........\

nix helpt:

wat moet ik doen

2. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    zoek naar vreemde actieve processen en/of zoek in je registry naar gerelateerde of verdachte entries en beeindig/verwijder ze.... zorg er wel voor dat je bent aangemeld als beheerder...

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die pictogrammen heb ik dus ook opeens gekregen, geen flauw idee hoe ik ze weg moet krijgen. Over die processen enzo ga ik niet beginnen, tis voor mij allemaal vreemd :confused:

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
  5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bij ons gebruiken 3 personen de pc. er staat zoveel troep op..... ik weet nie welke processen er nog moeten gesloten

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook. Dat is zwaar klote. Ik had er een topic over gemaakt ! Even opzoeken.

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook van die .exe bestandjes op mijn bureaublad die ik niet wegkrijg. Eerst was het me wel gelukt maar na een reboot stond het programma er weer op. :confused:
    Ik heb een wolfet.exe en een ut2004-ecebonuspack.exe op mijn pc staan die er niet af willen, zwaar irritant. Weet iemand hoe ik deze er afkrijg?

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  8. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb deze kutdingen ook erop kan ze ook niet wegkrijgen.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    processen heten hetzelfde als internet explorer, 2 maal IEXPLORE.EXE wat automatisch weer opstart nadat je het afsluit.

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je naar die site gaan en op help drukken. Dan kan je iets downloaden waardoor je het volgens mij weg kan krijgen.......daar had een gastje het over op een andere thread.
    Als ik er op klik staat er iets van dat mijn beveiligingssysteem het niet toelaat om dit te downloaden/openen.

Vage shit....die gasten moeten is oprotten met die shit die wij niet hoeven. Vooral die Web Search gedoe. :mad:

Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah het is zwaar irri maar ik kijk of het zal lukken :confused:

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zei dat, en ik heb dat programmaatje wel, vroeger hielp het nog wel eens. Maar nu krijg ik het ook niet weg :mad:

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was avond even bij mijn zus en zwager maar kreeg die rotzooi er ook niet af.
    Het gekke is dat Ad-Aware en Spybot helemaal vast liepen.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mwah gek ?.nueh eerder te verwachten.Anywayz spysweeper hitman pro.en als laatste redmiddel qua scanners/verwijderaars: hijackthis.Let wel dit programa is voor een gebruiker met enig verstand van de windows arcitechtuur.1 verkeerde file remove betekent een gerandeerde format c.omdat je systeem zwaar onstabiel zal worden.De actie zal ook niet ongedaan gemaakt kunnen worden.Zorg dus eventueel voor een back up/OF lees je goed in over het gebruik van hijackthis.

15. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hijackthis gebruik.....werkte niet :confused:

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ook last van die dingen en ze staan ook nog is in je favorieten lijst :mad:
    Daar staat dat het systeembestanden zijn en ook daar zijn ze niet uit weg te krijgen...:'-(

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  18. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    werkt niet :mad:

19. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol miss heeft hij het met paint gedaan ;) miss moet je even een ander wallpaper zoeken :)

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina