[XOne] ics lukt niet...weet het niet meer!!

Discussie in 'Games' gestart door hanus, 6 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanus

hanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Abonnement: adsl standaard
    Naam provider: Planet
    2: Soort abonnement:adsl standaard
    3: Kabel, ADSL, of anders? adsl
    4: Up- en downloadsnelheid:1024/320kb/s

B: Hardware:AMD Duron processor 1,10 Ghz/128mb RAM/40GB harde schijf
    1: Modem merk en type:Alcatel speedtouch
    2: USB modem? (Ja/Nee):Jazeker
    3: Router Ja/Nee (en evt merk/type):Nope
    4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?):Ja...windows XP/engels
    5: Direct Connection:Nope
    6: Crossover kabels in gebruik?:Yep
    7: Hub in gebruik?:Nope

C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;Weet niet precies wat hiermee wordt bedoeld....
    1: TCP/IP adress, netmask, gateway:weet niet zeker...maar onder network connections...bij mijn internetverbinding (alcaltel speedtouch) staan twee ip adressen
    2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?Geen idee...volgens mij staat alles op automatisch

D: Xbox Settings
    1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?Jazeker
    2: Dashboard versie?.....Hetzelfde als normaal...alleen xbox-live optie is erbij gekomen
    3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test?Cables connected.
    4: Wat is de exacte foutmelding?No dns server was found by dchp and ppoe bla bla bla...(ip settings not configured)
    5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?DNS gaat nooit goed!!

Ik heb mijn firewall eraf gehaald...norton antivirus staat uit...heb het met ics in xp geprobeerd...lukte niet...deze weer uit gezet...en nu probeer ik het met sygate home network..lukt ook niet!!! Ik kan op mijn pc wel gewoon surfen...er is ook een local area network tot stand gekomen..(als ik mn xbox uitzet...geeft mn pc de melding" local area conn.cable unplugged)..maar ja...live werkt niet!! Iemand suggesties???? Weet het niet meer zo goed...en heb er niet zoveel verstand van...
    Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 6 feb 2004
  2. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me IP adressen even weghalen voor mensen met kwade bedoelingen!!!

3. hanus

hanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Configuratiescherm->Netwerkverbindingen->rechtermuisnknop op inbelverbinding->Eigenschappen->Geavanceerd->Internet verbinding delen.......voila8)

5. hanus

hanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook al geprobeerd. heb alles op automatisch laten staan, maar de x box krijgt dan geen ip adres door en helemaal geen dns nummer.(ip adres wordt trouwens wel bevestigd als het handmatig wordt ingesteld, dns werkt ook dan niet)

6. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Heeft xboxlive ooit gewerkt?

7. hanus

hanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja dat kan ik je niet echt vertellen he? wordt er echt gek van

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Plaats dan je vraag eens in de centrale thread over ICS, en lees eerst die thread even door.

PS: Dat je je IP adressen moet wissen ivm kwade bedoelingen is echt paranoia kletskoek... Laat je niet bang maken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina