Icy Tower

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PromoStyle, 12 apr 2004.

  1. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Wie speelt hier ook icy tower! Ik ben vet leet. M'n beste combo is 90 en mn hoogste floor is 297. Als je geen Icy Tower speelt hoor je er echt niet bij.
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is icy tower?:'-( ik hoor er niet bij
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2004
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
  4. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    [​IMG]

    Het is dus de bedoeling dat je met je mannetje zo hoog mogelijk komt. Je kan combo's maken om over meerdere plankjes in 1 keer te springen. Het is zeer verslavend
     
  5. El aurens

    El aurens Bravo!

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  6. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe doe je dan combos enzo, want soms spring hij super hoog. Alleen ik heb geen flauw idee hoe hij dat doet!
     
  7. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    moet je vaart maken, rennen en dan springen. Na een tijdje voel je wel aan wanneer ie zo'n salto maakt. Maar je hoeft niet persee een salto te maken om een combo te maken als je maar minimaal over 2 plankjes springt de hele tijd.
     
  8. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig dat hoe hoger je komt hoe meer ijs enzo erk omt te liggen dr is trouwens wel een einde in het spel maar level is dan stond site ben vergete welke iets van 9000 ofzo
    vraag me af wie dat ooit gehaald heeft :p
     
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit is een PC-spel jongens...

    >> Moved.
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    OMG dit spel is echt te vaag voor Eckie!! 8)
     
  11. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Kvind er egt nix aan.. :{
    Tis veel te moeilijk :confused: En ik krijg maar 1x in de 5 sec. een '2 floor' ofzo :confused:
     
  12. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    haha, je moet er ff goed in worden. Je kan ook ff een paar replays bekijken van een gast die een combo doet van 300!!!!! Mijn beste combo is 90, maar het duurt ook een tijdje voordat je dat haalt.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb hem nu ook gedownload, en het is echt vet grappig. Er is alleen iets wat ik niet snap. Bij graphics in het menu kun je verschillende gradaties van eye-candy instellen. Maar als ik hem op none(laagste stand) zet die zie ik geen verschil met lots.(standaard en hoogste stand) Ben ik nou zo scheel, of ligt het niet aan mij? En hoeveel van die "landschapjes kun je unlocken? Ik heb nu de gewone, met veel ijs en die met dat hout gezien.
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Eye candy is vuurwerk als je mooie sprong maakt enzo
     
  15. gerjan

    gerjan Guest

    me give's it a try:D
    lolz 9 combo's en 45floor:p blegh:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2004
  16. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    ---En hoeveel van die "landschapjes kun je unlocken? Ik heb nu de gewone, met veel ijs en die met dat hout gezien.---

    3, als je het hout uitspeelt unlock je de neger ook. En bij google kan je ook verschillende characters unlocken. Het hoogste waar ik ben gekomen is bij het roze. Je heb 1st de normale stenen blokjes, dan de stenen blokjes met ijs erop, dan het hout, dan de blauwe platformpjes, en de roze glazuur en daarna dacht ik wolkjes ofzoiets. Je kan hem in ieder geval wel uitspelen, maar das tering moeilijk
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Woei! Ik kan eindelijk btje vaak combo's make :D De hele tijd salto's met vuurwerk enzo :D En dan val ik naar beneje.. :p
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb drie poppetjes, standaard, neger, en soort van groen standaard kereltje.
     
  19. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ik spring telkens 1 plankje gewoon, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Volgens mij had ik wel een keer een combo gemaakt iets van 5 wast ofzo, game over wel daarna.
     
  20. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    MAAK DAN COMBO'S !!! DAS VET LEET!
     

Deel Deze Pagina