[Ideeën] Xboxworld Evenementen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 30 jul 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wij hebben jullie hulp nodig! Eens per jaar is Xboxworld te vinden op een aantal landelijke evenementen. Zo stonden wij afgelopen jaar in juli op de PU Awards, in augustus hadden we ons eigen XBW Omniversum event en in november vond de Gamexpo plaats. Ook dit jaar staan wij in ieder geval weer op het Power Unlimited event in september en de kans is groot dat we ook op de expo weer van de partij zijn.

Nu zijn wij benieuwd naar een paar zaken. Op de eerste plaats zouden we willen weten wat jullie van onze stands vonden, of je het bij ons naar je zin had, wat je bijzonder vond. Maar wat we vooral willen weten is wat we kunnen veranderen. Wat zouden jullie vet vinden om te zien bij onze stand. Dan kun je denken aan loterijen, toernooien... dat soort dingen. Onmogelijke dingen zijn natuurlijk leuk, maar probeer wel reëel te blijven. We rekenen op jullie ideeën, succes!

2. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond jullie stand op de gamexpo er wat "kaal" uitzien, daarmee bedoel ik dat het niet veel meer was dan de stands van de andere gamesites. Mischien is het een idee om er iets neer te zetten zodat je meteen ziet dat het de xbw stand is, zoals een enorm xbw logo of iets in die zin? (jullie zaten trouwens wel erg verstopt vond ik, maar jullie hebben zeker geen invloed op de locatie?) verder was het wel leuk dat jullie wat nieuwe spellen lieten zien alleen ik miste toch nog enige interactieviteit. Zoals een contest in een of ander nieuw spel voor de langslopende members. Verder zou het leuk zijn als jullie ook iets hadden om uit te delen zoals flyers of stickers (stickers heeft een voorkeur)

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Sluit mij aan bij deze post.

4. Victor

Victor Guest

ik sluit me daar ook bij aan.

5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook een wedstijd review schrijven houden, je zet dr een paar xboxen neer en een paar leuke nieuwe spellen, iedereen mag 5 a 10 min. spelen en mag dan een review schrijven met natuurlijk een paar aandachtspunten zoals grafics, oke niet iedereen heeft daar helemaal zicht op maar het is wel leuk. Als er nou 4 spellen liggen mag je voor 1 een review schrijven en voor elke beste review van het spel wint dat spel. En natuurlijk komen de reviews op de site. Maar er komen van te voren geen reviews op deze site en je moet in de gaten houd of niet iemand een spiekbriefje bij de hand heeft en als de review iets te professioneel er uit ziet gwoon diskwalificeren!

misschien een idee, kwee nie

greetz wooly

ps wat vind je van mij idee mike

6. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    best goed idee, maar laat die laatste zin weg over dat profecioneel gedoe, misschien heeft iemand wel nieuw talent en die moet worden gediskwalificeert? Omdat hij uitblinkt.. Tsja das puur onzin

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    JA maar er zijn lui die doen alles voor een spel en gaan punten uit een andere review halen zoals bijv, pgr is grafisch top alleen de steden zijn leeg! opvallend ik vind van wel!

greetz wooly

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  9. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja welgoed
    ik zou zeggen ontwerpeen leuke racestoel en zet hem bij een xbox in de buurt, speel een leuk spel en zet het geluid wat harder. Ik bedoel met racestoel eigenlijk net als dat de playseat van ps2 is. Maar je trekt dan wel bezoekers. Ik zou zeggen maak een eigen folder en deel die eens uit:D.

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De playseat is niet van de ps2, kan net zo goed gebruikt worden voor de xbox en de pc.

Maar misschien is het makkelijk om te weten wat jullie precies willen bereiken met de stand. Willen jullie mensen warm maken voor jullie site, voor de xbox of voor allebei? (de laatste lijkt met het meest logisch ;)) of nog iets anders?

Als het voor de site is kun je bijvoorbeeld een prijsvraag voor de members daar neer zetten, bijv. de snelste tijd in een nieuwe race game. Zo zien mensen wat de site allemaal voor de members doet en overwegen ze waarschijnlijk wel om zelf lid te worden. Verder zouden wat goodies ook wel helpen denk ik. Bijvoorbeeld als je in een game die daar gespeeld wordt, de snelste tijd oid neerzet, dat je dan een keycord van xbox+xbw krijgt.

Als je alleen de xbox wilt promoten is de site zelf niet zo belangrijk, maar verlies je volgens mij wel datgene wat een stand kan onderscheiden van een ander. Dan moet je gewoon xboxen neerzetten waar mensen wat kunnen gamen.

Wat misschien wel een idee is; zorg dat je drinken (al dan niet gratis)hebt op je stand, dat zorgt ervoor dat mensen komen :)

11. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een enorme LAN-Party houden, de nieuwste games spelen die alleen speelbaar zijn op XBW stand. (moet je maar ff regelen :+ )

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes ik vond die PGR2 stand zo vreselijk 0wnage...vooral met dat metersgrote scherm waar ik iederen op 0wnde :+
    Het is mijn idee als er weer zo'n scherm komt, maar dan met een ander nieuw spel, iets van Juiced(komt sept.) ofzo.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kom als jullie een LAN op zetten met MA 2 en Halo 2! :)

Maar even serieus, ik was er vorig jaar niet bij dus ik weet niet hoe het was. Ik weet ook niet of ik dit jaar kom, maar anyway: Een lounge hoek met een LAN van een paar xboxen en verschillende games is wel cool. En een eventuele contest waarbij je een game kan winnen is ook altijd wel lache. Veel xbw promotie materiaal moet er natuurlijk ook aanwezig zijn! :cool: (wilt altijd al zo'n hippe "Mirik XBW" muts hebben :p).

14. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zal wel hopeloos achterlopen, maar mike? terug bij de redactie? Die aankondiging heb ik vast gemist, of worden terugkomsten niet aangekondigd?

En over die evenementen: Gratis dingen helpt altijd goed. Pennen, stickers enz. Vooral leuk voor jullie als sponsers die spullen afstaan natuurlijk.

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, gewoon allemaal leuke goodies uitdelen.
    Om de xbw stand wat duidelijker te maken dan al die andere stands zou ik gewoon een groot bord maken met daarop het xbw logo en dan over de hele breedte van de stand hangen. :)

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Veel Game PODS met aankomende games. Misschien kunnen jullie aan een demo van een aankomende topper komen: Halo 2, Doom 3, Far Cry, Conker, Battlefield, Call of Duty, Fable ofzo. Gewoon een aantal playable demo's van aankomende games. En daarnaast ook trailers. Ik weet niet of dit mogelijk is. Maar hiermee loopt je stand wel een stuk beter. En natuurlijk een grote LAN organiseren.

17. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Definitely some babes !

Veel sports games ! (NBA)

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    En een zooi schaars aangekleede booth babes maken het ook wel wat leuker.. :)

/edit Post van Sonic niet gezien; Babes dus. :)

19. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat houd dat XBW Omniversum event in ?

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Tsja ik vind ook wel dat je goed moet weten wat je wilt bereiken met je stand. Je kan wel als een gek XBW gaan lopen promoten met flyers en stickers enzo, en dat word XBW vast nog wel groter, maar willen jullie nog wel dat de site veel groter wordt? Is ie nog niet groot genoeg? Daar zou ik eerst over na denken.

Deel Deze Pagina