Is het niet handig om centrale threads te maken voor alle Live compatible games In die thread kunnen mensen dan bijvoorbeeld een tijd afspreken om een bepaalde game te spelen...dit om te voorkomen dat je strax elke dag een thread krijgt met: vanavond 1800 Unreal Championship
is al voorgesteld, is al afgewezen (dacht ik).. omdat er anders na een tijd een heleboel centrale threads voor live games zijn ofzoiets..
de b.v. Ghost Recon centraal threads zijn niet bedoeld om af te spreken... Er moet gewon Live! informatie over die game in komen te staan. zowiezo is geen enkele thread een chatbox, niet zoals msn..
Hmmm, is misschien wel nuttig, er is nu al een thread waar afspraken voor Xboxconnect gemaakt kunnen worden, en die loopt tot nu goed. Om een overdosis aan threads voor eenmalige afspraken te voorkomen, zou het misschien best een goed idee kunnen zijn om voor de populaire Live-games een centraal afspraken-topic te maken.
Hmmmz, zou je niet kunnen verwijzen naar het IRC kanaal van XBW zelf, door middel van een "sticky". Dan kan iedereen daarop inloggen en met elkaar afspreken. Gaat veel sneller en je krijgt geen stapels topics over "wie wil er tegen mij fraggen" (ofzoiets).
Topics, of centrale topics wordt niks denk ik (kzie de bui al hangen). IRC is veel practischer dan een forum voor dit soort dingen. Tis maar een tip
Klopt, maar veel mensen kennen IRC niet, het forum is wat dat betreft net wat toegankelijker. En dat het niet perse fout hoeft te lopen, bewijst het XBoxconnect-afspraken topic. Als zo'n topic goed gemodereerd wordt, kan het best een succes worden, lijkt mij.
IRC is niet perse practischer...je moet toevallig allemaal net online zijn om dan af te spreken..in een thread kunnen doorlopend afspraken gemaakt worden en als je er toevallig die dag niet bent kan je het later nog teruglezen
Goed idee die centrale topics! Ik heb alleen 1 aanmerking/idee: kunnen jullie die Centrale threads niet meer opvallend maken door ze bold te maken? Ze worden dan minder snel over het hoofd gezien, zodat er niet weer iemand een overbodige thread start...
In de xbox live forum aka slotjes corner zijn veel centrale threads gestart (mede door de vervuiling) ... dus ik denk dat je dan de bomen door het bos meer ziet ... ik denk wel dat een sticky best bold mag zijn
zo jongens, jullie hebben dialogical's idee toch overgenomen (om te laten zien dat jullie luisteren naar members)