[IDEE] Gesloten topics direct onderaan forum verplaatsen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door emusa, 29 apr 2003.

1. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het irritant dat topics met slotjes, tussen de andere -open- topics blijven staan. Kijk bijvoorbeeld maar eens bij het forum http://gathering.tweakers.net/ , daar zie je gesloten topics direct onder de open topics geplaatst worden; ze worden gelijk verplaatst naar onderin het forum. De FAQ's hebben ook een slotje en blijven bovenaan staan; das de uitzondering :)

Dit zou het hier ook een stuk overzichtelijker maken. Ook oogt het een stuk vriendelijker, want als die slotjes overal.. das geen relax gezicht :p

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Daar stem ik ook wel voor, zou het inderdaad wat overzichtelijker maken.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is niet mogelijk met vBulletin.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ook ... maar dan komt de ham vraag is het te scipten? Is het voor de topic starter overzichtelijk?

dacht ik al

5. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik zat daar vd week ook over na te denken de forums van www.fok.nl hebben dat ook maakt de boel duidelijker.
    kevin stemy voor ;)

6. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja.. als ut niet kan, dan kan ut niet :{ Is er niet iets anders op te verzinnen?..

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien een van die vB hacks maar binnenkort komt vB3.0 uit en dan kan je alles weer opnieuw gaan doen :{ en uitleggen aan iedereen :cool:

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Goed idee... jammer dat het niet kan:mad:

9. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik weet niet of ik precies snap wat je bedoeld.. Maar moet je dan persé meegaan met een nieuwe versie van Vbulletin? Kun je dan niet gewoon met deze versie + die hack doorgaan?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee wij willen graag naar vB 3.0 :) Heeft aantal goede nieuwe features namelijk. Onder andere is het zoeken binnen één bepaald thread ingevoerd

11. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ga je over naar de nieuwe versie van Vbulletin en douw je meteen een nieuwe Hack erbij :) Dan heb je ut beste van 2 werelden; is dat een optie is die hack nog lang niet uit?

*ik verzin ook maar wat*

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    bij Vbulletin 3.0 hoort ook eigelijk XBW 3.0 :9 :p

13. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daz wel jammer want het zou wel handig zyn

14. anthonyk

anthonyk heppie gamer's hoest

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic of je kickt gewoon alle threads zodat hij vanzelf onder komt haha

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    @topicstarter: waarom, nu kunnen de mensen zien waarom hij werd gesloten, leren ze van. Wordt het forum weer overzichtelijk

16. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goed punt Raptor, maar de laatste tijd zijn er meer slotjes dan open-topics.. en dat belemmerd het zicht so-to-say :)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet overdrijven :)

18. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    okee okee, ik overdrijf :cool:
    Dat is ook helemaal tha point niet. De point is dat ik snap dat je kunt leren van gesloten topics, maar de redenen waarom hij gesloten is, zijn te lezen in de FAQ's en regelementen van het forum! De educatieve waarde is er na 5 gesloten topics wel van af, omdat toch steeds dezelfde fouten worden gemaakt; opsomstopics bijv. die blijven terugkomen ongeacht de hoeveelheid slotjes.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas zijn het vaak de wat nieuwere mensen die die fouten maken en meestal de mensen die niet echt ervaring hebben met fora. Die zien hun topic dan niet staan en schrikken zich rot en openen meteen drie anderen..

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    darn you :eek:!

maarja, er zullen slechte threads blijven komen, helemaal weg krig je ze toch niet, of je meot ze eerst gaan controleren voordat je ze op xbw zet.

Deel Deze Pagina