Ik was zoals gewoonlijk weer even op xbazar aan het rondneuzen en opeens kwam er een idee in me op. Offtopic berichten zijn zeer vervelend en irritant voor de verkoper, dus is het geen goed idee om ervoor te zorgen dat verkopers de offtopic reactie's zelf kunnen verwijderen?
Dat kan alleen als ze echt alle berichten kunnen verwijderen in hun eigen topic. Dus ook berichten waarin mensen een bod doen. Dus ook hun eigen berichten. Dus ook kicken en dan hun eigen bericht verwijderen en opnieuw kicken
Geen goed idee... Krijg je van die grappenmakers die bijvoorbeeld alles verwijderen wat negatief is kan ff gauw niet verzinnen maar bijvoorbeeld aanbieden voor 30 euro terwijl hij over een paar dagen goedkoper word.
tja.... eigelijk als iemand er misbruik van maakt, gewoon een kickje geven. op het idee om te kicken en dan verwijderen ben ik tegen, daar gaat gegarandeert misbruik mee gemaakt worden. het binnen 24 uur kicken word soms al niet gedaan, dan kan je nix meer controleren. verder is het een goed idee
LOL, misschien moete jullie cortana dan ff ctrl-v crtl-v. Er wordt dan idd misbruik van gemaakt, maar jullie (mods) geven toch ook OW's als het meerdere malen voorkomt bij iemand?
Misbruik is dan toch bijna niet op te merken, behalve als er opeens berichten weg zijn die je eerder wél hebt gezien maar naar ik weet bekijkt een X-Bazar moderator niet alle topics, laat staan dat 'ie de inhoud onthoud.
hahaha, geweldige opmerking Ekamentus maar idee is erg goed maar het de kans op misbruik is dan ook ongeveer 100%, hellaas
Dan nog, dan moet een moderator álle topics af gaan omdat hij de enige is die kan controleren of er misbruik wordt gemaakt. Dat is niet te doen. X-Bazar behoort juist te draaien op members die bepaalde zaken bij een Moderator melden.
Ik zat het te lezen en dacht, tja waar is die meld button toch voor. Hiervoor dus Maarja dat zei Wouter eigenlijk ook al..