[Idee] offtopic berichten xbazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sora, 7 sep 2004.

1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was zoals gewoonlijk weer even op xbazar aan het rondneuzen en opeens kwam er een idee in me op.
    Offtopic berichten zijn zeer vervelend en irritant voor de verkoper, dus is het geen goed idee om ervoor te zorgen dat verkopers de offtopic reactie's zelf kunnen verwijderen?

2. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan alleen als ze echt alle berichten kunnen verwijderen in hun eigen topic. Dus ook berichten waarin mensen een bod doen. Dus ook hun eigen berichten. Dus ook kicken en dan hun eigen bericht verwijderen en opnieuw kicken:)

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Een goed idee, maar er zal (zoals huub al zegt) misbruik van gemaakt worden...

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gezien de kans op misbruik gaat dat helaas niet werken.

5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een goed idee, mits er natuurlijk geen misbruik van wordt gemaakt.

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    En je kunt dan niet ervoor zorgen dat hij z'n eigen posts niet kicked?

7. Geen goed idee...

Krijg je van die grappenmakers die bijvoorbeeld alles verwijderen wat negatief is kan ff gauw niet verzinnen maar bijvoorbeeld aanbieden voor 30 euro terwijl hij over een paar dagen goedkoper word.

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    tja.... eigelijk als iemand er misbruik van maakt, gewoon een kickje geven. op het idee om te kicken en dan verwijderen ben ik tegen, daar gaat gegarandeert misbruik mee gemaakt worden. het binnen 24 uur kicken word soms al niet gedaan, dan kan je nix meer controleren. verder is het een goed idee O-)

9. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien, kunnen jullie zo'n systeem maken dat offtopic herkend en dat meteen verwijderd?

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

whaha, goeie grap, een forum met artificial intelligence 8)

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    LOL, misschien moete jullie cortana dan ff ctrl-v crtl-v. Er wordt dan idd misbruik van gemaakt, maar jullie (mods) geven toch ook OW's als het meerdere malen voorkomt bij iemand?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misbruik is dan toch bijna niet op te merken, behalve als er opeens berichten weg zijn die je eerder wél hebt gezien maar naar ik weet bekijkt een X-Bazar moderator niet alle topics, laat staan dat 'ie de inhoud onthoud.

13. Goed idee!

:{

14. Turbo_Schaap

Turbo_Schaap Oldskool member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een idee zeg ik zou gelijk microsoft bellen of die dat niet in windows kunnen doen... |:-

15. FabianNL

FabianNL Guest

hahaha, geweldige opmerking Ekamentus _O_

maar idee is erg goed maar het de kans op misbruik is dan ook ongeveer 100%, hellaas

16. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben het met Darkwing eens...er is altijd een sterke kans op misbruik

17. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kunnen jullie niet een systeem maken dat de mod's alle verwijderde berichten wel gwoon nog zien?

18. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

Hij wou dat hij DEZE Reactie kon verwijderen. :+

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan nog, dan moet een moderator álle topics af gaan omdat hij de enige is die kan controleren of er misbruik wordt gemaakt. Dat is niet te doen. X-Bazar behoort juist te draaien op members die bepaalde zaken bij een Moderator melden.

20. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zat het te lezen en dacht, tja waar is die meld button toch voor. Hiervoor dus :)

Maarja dat zei Wouter eigenlijk ook al..

Deel Deze Pagina