idee - toernooi subforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 8 jan 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien is het een idee om een toernooi subforum te starten welke gemodereerd word (net als Halo 2)

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi plqn Fardo, het lijkt mij wel handig om een toernooisectie te maken zodat het organiseren van toernooien een stuk makkelijker zal gaan.

3. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,goed idee, er draaien nu al zo een 5 toernooien,maar voor 5 topics een subforum maken? halo2 subforum had wel 40 topics ofzo

4. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel een stuk makkelijker worden een toernooi te organiseren via XBW dan vroeger. Ik denk dat dat ook het probleem is met de huidige structuur. Als er een subforum komt verwacht ik dat er wel wat meer toernooien via XBW georganiseerd zullen gaan worden.

5. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn op dit moment idd niet zo heel veel threads voor alleen toernooien, maar misschien een idee om ook bijv. gameafspraken en clanuitdagingen op te nemen, wat al voor meer threads zou zorgen en het is best handig als je bijv. mensen zoekt die een game op Xbox Live spelen.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is Fardo creatief de laatste dagen in het bedenken van verbeteringen voor het forum;) :D

7. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo is altijd al creatief geweest, hij is niet voor niets XBOX Live! Guru ;)

8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Cker een goed Id, alleen denk ik wel dat er duidelijk verschil moet zijn waar het toernooi word gehouden (XBC/L!VE/Xlink) dit kan dan in de onderwerpregel worden gezet.

9. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon een goeie LAN-party *)

10. Gold Elite

Gold Elite Guest

Goed idee maar dan moet je er wel voorzetten bijv: [Ghost Recon 2] bla bla bla toernooi. [Xbox Live/ Xbconnect/ Xlink KAI]

11. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar ik denk dat een toernooi op XBC/Xlink (vandaar dat je LAN-party zegt?) gemakkelijker te regelen is aangezien je dan geen tv's en consoles hoeft te gaan versjouwen en je hoeft niet ergens naartoe te gaan.

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    het zou idd zeer handig zijn

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is nou nèt het hele principe van het Xbox Live Gaming Forum.

Is al eerder voorgesteld, Xbox Live Gaming is een prima plek voor toernooien, ik zie totaal geen reden om een extra subforum te creëeren voor die paar toernooien die georganiseerd worden.

14. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar snapt men dan het nut van het XBL Forum niet helemaal. Misschien moet je dat wat beter uitlichten.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  16. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
  17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja daar heb je eigenlijk wel een punt. Maar dat kan je over ieder onderwerp een wisselforum maken. En als er een centrale thread is, zie ik het nut niet echt van een geheel wisselforum.

Beetje tegenstrijdig, eerste zeg je:
    Blijkbaar snapt men dan het nut van het XBL Forum niet helemaal. Misschien moet je dat wat beter uitlichten.

Dan geeft Darkwing je een link waar wordt uitgelegd wat het nut is, en dan zeg jij weer dat niemand dat leest. Ik denk dat het weinig nut heeft om werk te gaan steken in threads van een paar toernooitjes.

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  18. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Maar er staat zoveel andere 'troep' in en ik zie maar 2/3 toernooien en een aantal threads waarin mensen gezocht worden om op live te spelen.

Als je een subforum opent voor toernooien heb je veel meer duidelijkheid en ik denk dat iedereen die live heeft er wel even op klikt en heel makkelijk een toernooi vind en daaraan mee gaat doen. Ik denk dat het een groot succes zal zijn.

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben bezig om Live Gaming een stimulans te geven. Ik wil wat extra forum moderators op Live Gaming zetten (Orcrist bijvoorbeeld zal Live Gaming op zich gaan nemen) die het forum wat op zullen ruimen en dingen in goede banen zullen leiden.

Driekwart van de toernooien die worden georganiseerd zijn dikke bagger. Dat is ook nog eens een extra reden om geen apart toernooien-forum te openen: de wildgroei aan slecht georganiseerde toernooien zou dan niet meer te overzien zijn. Met de nieuwe forum mods willen we de goed opgezette toernooien extra stimuleren, de baggertoernooien eruitfilteren en de troep in Live Gaming een beetje opruimen. Ik denk dat dát een groot succes zal zijn :cool:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

_O_ Thanx!

Deel Deze Pagina