Idee voor bij Review

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NatureGoneWild, 13 jun 2004.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou graag willen zien hoe lang een game ongeveer duurd, zou er bij reviews bij kunnen komen hoelang de redacteur over de game heeft gedaan en welk niveau hij gespeeld heeft?

2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

Ik denk niet dat ze hem altijd helemaal uitspelen, maar dat kan ook aan mij liggen ;)

3. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Zou bij sommige spellen zoals GTA Double pack niet echt makkelijk zijn. Daar ben je in totaal toch zeker wel over de 100 uur mee bezig. En dan heb je dus 1 review. Maar een schatting zou niet onaardig zijn.

4. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Staat dat niet bij gameplay al een beetje? Bij sommige games tenminste heb ik dat wel eens gelezen. hoeveel niveau's et heeft en of et uitgebreid is en hoelang het duurt.

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Meestal staat wel in de review zelf ergens gemeld hoe lang je erover doet om de game uit te spelen. Maar meestal word het door de publishers en de officiele site ervan zelf ook wel vermeld. Een aangezien de ene persoon ergens veel langer over doet dan de ander is dat misschien wel een betere bron.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    speelduur zegt nartuurlijk ook niet alles over een game.Ik heb liever een korte maar goede game zoals BG&E of POP:confused:OT dan een lang saai spel.Het beste is nartuurlijk een top spel wat je ook lang kunt spelen zoals GTA3+VC of Ninja Gaiden

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je de recensie's eens zou lezen, blijkt dat ook dáár meestal aandacht wordt geschonken aan de levensduur. Of ben ik nu te bruusk.

8. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Blijkbaar ;) , ik lees ze ook maar bedoel zou het niet beetje standard kunnen zijn bij een review.Dat het gewoon altijd genoemt worden(zoals eerder beschreven kan niet altijd)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is zó ontzettend subjectief. Dat kan je beter gewoon onder woorden brengen in een leuk verhaaltje dan zo strak mogelijk in een venstertje proppen.

10. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Als bijv een redacteur zegt 20 uur, dan zal je er moeilijk 10 uur naast zitten, zie nu zelf ook wel dat het anders ligt als je alles wilt unlocken etc.Maar een richtingaanwijzer is(voor mij is tijdsduur 1 van de belangrijkere punten)voor mij nogal belangrijk, je kan het leuk in een verhaal proppen daar heb je gelijk in, maar zou het zelf graag ook nog terugzien in een venster..

11. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou bij een review liever een cijfer zien ipv een goed of een slecht, aan een cijfer kan ik een beter oordeel voor mij hangen of ik het spel wel of niet koop

12. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    @ the..... : Je hebt gelijk, kbegin het nu ook een beetje te missen. Ik vond het altijd zo fijn dat er apparte cijfers stonden per onderdeel (graphics, gameplay enz.) en dan één algemeen cijfer.... ja dat mis ik wel. (mijn mening dan he...)

13. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind ik ook. Met cijfers was het een stuk makkelijker om een spel te beoordelen. Beter als dat Halo idee. Dat voor een keer wel grappig idee is, maar geef mij toch maar liever cijfers.

BTW: voor de mensen die zeggen dat reviews te subjectief zijn: een review is de mening van gamer die het spel speelt. Dus een review is altijd subjectief.

14. gerjan

gerjan Guest

maar iedereen speelt toch in zijn eigen tempo? dus speelduur kan aardig verschillen per persoon...

15. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Zoals ik eerder zei, een richtingslijn, smaak verschilt ook per persoon ;)

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Oh nee hé, niet weer die discussie over die cijfers. Hoe kan je nou in godsnaam zeggen dat je een cijfer wil om te zien of je een spel wil kopen??? Aan een uitgebreid verhaal heb je meer dan een cijfer, het geeft een veel betere impressie van een game. En als je het verhaal hebt gelezen heb je geen cijfer nodig.

Nogmaals, ik snap dit gezever om cijfers échtniet. Mensen op de Xbazar zitten soms al te emmeren over een euro, maar een verhaal lezen voordat ze 70 pleuro spenderen willen ze niet. |:-

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet helemaal waar da -Z-... als je een game 2e hands wil ruilen/kopen kijk je toch ook nog even naar de reviews

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    eeehm, je mist mijn punt denk ik :). Als men de reviews daadwerkelijk zou lezen, dan hoef je geen puntensysteem.

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben je dan wel ongeloofelijk veel tijd aan kwijt heh

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeeh, je wil zeker weten of je een goed spel krijgt of niet toch?? 5 minuten een review lezen schiet meer op dan naar een cijfer kijken hoor :{

Deel Deze Pagina