Als microsoft nou een muis en een toetsenbord maakt voor de xbox dan kunnen er ook stratagie spellen op de xbox komen.Want stratagie is namelijk een van mij favorieten genre Wat vinden jullie ervan?
Ja.. Dan kunnen we via Xbox Live ook makkelijker typen....in die chatrooms....en met Unreal Championship zou het ook makkelijker gaan..... Maar iedereen denkt aan dit hoor......aan een muis+keyboard...
Een keyboard komt sowieso voor Xbox Live. Een muis zou de gehele console sfeer nogmaal wegrukken van de Xbox en terugzetten naar waar het eerst voor aangezien werd : Een PC.
Wouter leer het nou eens....VIND IK moet je zeggen Een PC is iets heel anders maja... Snap niet waarom mensen meteen roepen dat het anders een PC is....je zegt een MUIS laat het op een PC lijken.. Hmm als ik aan een PC denk, denk ik eerder aan een keyboard.. En waarom denk je op deze manier..ik bedoel een muis en keyboard maken de gameplay toch alleen maar beter....
Een keyboard voor Japan (communiceren bij games als True Fantasy Online etc) en later werd gemeld dat dit keyboard ook naar Europa zou komen (en dus ook naar de VS neem ik aan).
Dan zou een Xbox dus gewoon een PC aangesloten op een TV zijn. Vind ik onzin. Stick with the controllers... Een keyboard is gewoon de beste manier om te communiceren, dus bijna vereist voor Xbox Live. Een muis, waarom een muis? Shooters zijn beter te spelen met een muis? Dus? Extra handicap in een game door het gebruiken van een controller is toch altijd leuk Sowieso is het echt niet moeilijk, alleen even wennen.
De vergelijking van een Xbox naar een PC vind ik onzin. Op een PC kun je veel meer dan gamen ..ik game bijna nooit op mn pc
als er een muis en toetsenbord word gemaakt voor xbox word het oneerlijk tegenover de mensen die dit niet hebben met fps games... want daarmee worden headshots bijvoorbeeld veeeeeel makkelijker...
Hoe denk jij in godsnaam? Dan moet je dus zo gaan rekenen : 1x Xbox 260 euro. 1x game 70 euro. 1 jaar Xbox Live 60 euro. 1 Muis 40 euro. 1 Keyboard 40 euro. Wat een onzin om dus mensen te verplichten een muis en keyboard te kopen omdat je anders niet mee kan komen. Neen als je met een muis wilt gamen moet je maar een PC kopen of naar de dierenwinkel gaan :{
ten eerste: Ik verplicht ze niet.. ten tweede: Ik zeg, als ze het oneerlijk vinden dat ze verliezen van gasten met een keyboard is het hun eigen schuld..dan moeten ze maar een keyboard kopen..zo niet...keep on losing....
Nee je verplicht het wel. Je vernaggelt het gehele console-online concept hiermee. Wat is het concept van een console? CD/DVD erin en gamen maar zonder hardware upgrades, nieuwe drivers etc. Het online aspect moet dan ook zo worden : CD/DVD erin en gamen zonder andere complicaties. Gelijkheid is belangrijk en ik denk dat ook MS het niet leuk zal vinden als er een muis komt, als je dan serieus mee wilt doen in een potje UC of Raven Shield moet je dus OOK nog eens een muis/keyboard combinatie kopen wat de kosten helemaal omhoog drijft en zo (potentiele) Xbox (Live) kopers afschrikt.
En wat zitten we weer in een hoog niveau van discuteren ik bedoel maar weer we lopen elkaar weer lekker uit te schelden over niets so grow up please
Ik heb toch duidelijk mijn mening/standpunt beargumenteerd hier en het lijkt erop alsof jij er niet omheen kan.