Idee----XBW news up-to-date houden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ggpelupessy, 28 nov 2006.

1. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste nieuws wat op xbw staat is van zaterdag. In tussen zijn er wat belangrijke nieuws items te vinden op de concurrentensites. Is xbw aan het slapen?:):

Tussen zaterdag en vandaag is bijvoorbeeld het volgende te melden:
    -beta aanmelding voor Shadowrun
    -MS bant buitenlandse Live accounts
    -Xbox 360 Video Service overbelast
    -C&C 3: Tiberium Wars verschijnt op 23 maart 2007
    etc

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ms bant buitenlandse live acounts is een gerucht niet bevestigd door MS ... xbw papegaait zelden andere sites na ;)

Dus niet al het neiuws word gepost ... video is voor ons nog minder interessant, omdat wij nog geen video market place hebben

C&C 3: Tiberium Wars verschijnt op 23 maart 2007 = ook nog een gerucht, meestal kloppen de data's niet

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook geruchten zijn leuk om te lezen! Maak er desnoods een apart gedeelte voor.

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Mee eens

5. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xboxscoop.com/

Handige site, vol geruchten dat wel, maar handig.
    Denk alleen niet dat XBW zijn beleid zal veranderen.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, XBW post nooit geruchten als nieuws op de fp. Voor geruchten kan je op het forum kijken of naar een andere site uitwijken. Alleen het 'echte' nieuws is hier te vinden ;) :cool:

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    c&c komt wel degelijk naar xbox 360. Waarom staat dat er niet op? BTW, en site als xbox360news, kotaku etc hebben elke dag wel IETS erop. Het is ook leuk om nieuws te rapporteren wat omheen de games hangt. Zoals laatst het interview met die gast van de HD-DVD

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Het forum bijvoorbeeld
    |:-

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vraag me af of dat niet gewoon een slecht excuus is voor het feit dat ze te weinig redacteuren hebben...

12. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal vind ik je een beetje ver doorzeuren maar ik denk dat je gelijk hebt.

Alles wat met de xbox heeft te maken is nieuws. of dat nou een gerucht is of niet.
    Als je het niet aan kan dan neem je meer mensen in je crew op. Als je de grootste xbox site van Nederland bent zitten er heus wel geschikte kandidaten tussen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het probleem met geruchten is dat je dan minder betrouwbaar bent voor de uitgevers. Daarom zal je een site als Teamxbox, IGN, Gamespot zelden geruchten posten. Bij gamespot is er wel een rumour box, maar dat is meer hun reactie op geruchten van andere sites. Het hangt dus van de positie af van de site, maar goed het zijn nu inderdaad mindere nieuws dagen op xbw

14. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=89001

Het nieuws laten posten door slechts 1 persoon (in 9/10 gevallen toch) is natuurlijk wel riskant. Chapeau voor Mirik dat hij zoveel tijd in het nieuws steekt, maar verdeel en heers zou ik zeggen. Maar dan moet je wel willen delen natuurlijk :b:

15. lodewijk

lodewijk Master bitch

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk naar www.xlife.nl voor het nieuws, en xbworld voor het forum :):

16. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Google en de zoekwoorden 'xbox 360 nieuws' ook al veel resultaten zullen leveren hoor. Het forum is inderdaad wel een enorm pluspunt aan deze site.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ach of x-power een top site is ;) ... maar goed ik heb jou nog geen nuttige posts zien posten Davy :eek:

18. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, dit is toch een opmerkingen forum of niet? Mij lijkt het zo dat bepaalde opmerkingen/klachten/suggesties hier goed gelezen worden en goed beantwoord (zeker door jou Fardo). Ik post dan ook enkel op bepaalde topics waarbij ik zelf kan/wil over meepraten. Dat is toch ons goede recht; niet?

Als er nu gaat gewerkt worden aan die nieuwsluwte, dan zal xbw.nl nog beter gaan worden lijkt mij. En dat is dan nadelig voor bvb (zoals jij al aanhaalde net :cool: ).

Ik ben gewoon een zagevent soms, leerkracht van beroep, en ik kan me dan ook ergeren op de kleinste dingen soms :)

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  19. MazeWing

MazeWing Bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al post ik niet vaak, ik kijk wel elke dag op de frontpage en op het forum en dan vallen me toch een paar dingen op.

- nieuws is hopeloos oud en loopt enkele dagen achter. Een week helemaal geen nieuws is ook geen uitzondering meer
    - reviews zijn al helemaal verleden tijd en worden nog maar zelden gepost
    - previews spreken we maar helemaal niet over

dit komt grotendeels door het feit dat er zo ongeveer maar 1 persoon de hele frontpage doet en dat is mirik. Het is voor iedereen duidelijk dat 1 persoon dit nooit kan redden in z'n eentje, wat de laatste paar maanden DUIDELIJK te merken is.

als we dan toch bezig zijn met kritiek over de frontpage hier nog een paar dingen

- de template/skin die op de frontpage staat is lelijk
    - score systeem werkt absoluut niet goed en de meeste hebben liever een echte review score (1-100) + scores op elk onderdeel ipv een halo screenshot die de score moet voorstellen
    - screenshot hebben een veel te klein formaat en zijn ook nog eens van slechte kwaliteit
    - zei ik al dat de frontpage lelijk was?

voor de rest niets dan lof over xbw.nl. Maar de laaste tijd lijkt het gewoon alsof de frontpage met de dag minder bestaansrecht krijgt. Over het forum niets dan lof.

Deel Deze Pagina