Waarom laten jullie niet zien hoeveel posts je hebt. En hoe meer posts je heb, hoe meer je kan. Kijk maar eens op www.gamefaqs.com daar hebben ze wel een leuk systeem, dan herken je de oudere members en wil je ook veel karma! Ik heb daar zelf 71 karma, ik ga daar door het leven als Mr DOH. Zijn er nog meer lui die daar ook posten?
weet je waarom? k heb zelf nog neit op die site gekeken maar mij lijkt het hoe meer posts je hebt hoe meer je kan .. dan spammen daar veel gasten lijkt mij ... kijk bij je profiel daar kan je zien hoeveel je post
Nee, spammen moet verboden blijven, kijk maar op de site, daar staan wel voorbeelden (gewoon op namen van de posters klikken). Je moet het natuurlijk niet kunnen gaan verneuken, omdat je al veel posts hebt, das niet de bedoeling.
Post aantal hebben we expres weggehaald omdat het overduidelijk was dat een boel mensen echt rushde om een bepaald aantal posts te halen. Geen probleem mee, maar de kwaliteit van de posts gingen dusdanig omlaag dat we besloten hebben om het postaantal te verwijderen op de topicpaginas. Op gamfaqs kan je btw alleen maar iemands profiel zien als je bent ingelogt.. Ik snap het karma idee niet. Dat is toch gewoon een bepaalde formule over het aantal postst trekken. Geen verschil..
anders ga ik ook spammen, nee serieus dit is al eens besproken en er is besloten de posts weg te halen alleen zoals genoemd in je profiel