misschein zo microsoft bijv games met een code doen maar dan met knoppen wie weet er nog iets leuks vooor live misschien moet xboxworld voor unreal een competitie maken das pas cool
Uhm ik begijp alleen maar iets van mischien moet xbw voor unreal een competitie maken. En daar komt volgens mij allemaal over een tijdje (als ik WouteR moet geloven). En ik zou nog heel even de vraag in normaal Nederlands opnieuw stellen want ik snap er echt niks van.
als je bedoelt wat kan er verbeterd worden aan xbox Live, dan denk ik aan een soort spel waarbij niets moet en dat je dat kan downloaden en dan kan je daar lekker met en stel vrienden babelen over alles en nog wat. verder ben ik van mening dat microsoft een keer een competitie op moet zetten voor europa.
Voor elk spel moeten we van het gezeik af dat europese gamers niet met amerikaanse gamers kunnen spelen. Laat ze hier maar iets op verzinnen voordat ze "extra" shit gaan bedenken.
ik bedoel als je een server wil hosten dat je een code kan inschakelen zoals dat bij somige pc games is
je eigen dingen voor xbox spellen voor download zetten, niet dat ik dat dan ga doen, maar dat er bijv. mensen zijn die extra autos voor MM3 maken (netzoals nu voor #2), en die je dan kan downen.
ik had een tijdeje terug ook een artikeltje gelezen, dat Bill met een xbox 1.5 zou komen, deze zou kleiner zijn en live al geinstaleerd, maar er waren zelfs plannen om ervoor te zorgen dat je dan ook films op de harde schrijf kan downen via Live, dus dat hoop ik ook dat snel komt.
Misschien een idee dat MS een soort interface / browser creert voor XBL. Iets als Animal Crossing maar dan op de Xbox en online. Elkaar korte mail versturen, bezoeken en uitdagen voor een spelletje. JE eigen stadje creeëren waar iedereen iets kan uitspoken. Niet zo artificieel zoals nu. Game opstarten Live aanvinken en kijken wie er wil spelen. Geef XBL een gezicht. Dat is er nu niet. jeroen PS zal wel weer kritiek krijgen maar wat the heck.
Die creditcard moet gewoon weg. Dat je om de zoveel maanden een bankafschrift thuis krijgt gestuurd. Zal het helpen als we gaan protesteren???
de nieuwe xbox'en hebben al live geinstalleerd (de nieuwe dashboard versie) de xbox 1.5 komt er ... maar das alleen een design verandering en het word dan lastiger een modchip in te bouwen
ik heb een idee misschien kunnen ze als je een netwerkje heb op je pc een level maken en dan op je xbox spelen alleen worden de beste gebruikt voor live ofzo dat zou toch cool zijn