[XOne] ideetje voor sticky thread

Discussie in 'Games' gestart door kaliet, 10 mrt 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hoi mensen, er is nogal veel onduidelijkheid over routers, welke moet je nou wel nemen en welke niet? mijn idee is om een thread te maken net als die thread met werkende providers, waar dan een lijst in komt te staan die er zoiets als dit uitziet:

Router: merknaam +type
    Plug en Play?: ja of nee, zo nee wat moet er ingesteld worden...
    Getest met welke provider: ....
    Prijs: ...
    Winkel: ...

Volgens mij worden er dan minder threads geopend over bepaalde router problemen, en het is gewoon overzichtelijk... ik hoor 't wel,

GreetzZZ

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah, lijkt mij ook een goed idee, maar dit moet bij website opmerkingen enzo eigenlijk.

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat geen onduidelijkheid over welke router je moet nemen (i.c.m. xboxlive), want op de xbox.nl site staan routers genoemd die je kan gebruiken met de xbox.

De meeste hier hebben problemen met het configureren ervan, en dat zal je altijd houden. Over de prijs e.d. is het beste dat je kijkt op de site van Tweakers, onderdeel pricewatch.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het toch over de problemen met het configureren, op xbox.nl staat nergens dat je een sitecom router kan gebruiken terwijl er hier iemand op het forum rond loopt die hem aangesloten heeft zonder configuratie problemen... dus dat slaat nergens op...

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    OK. dus over problemen met routers die goed werken die niet in de lijst staan :confused: dat slaat idd nergens op :+

Dus je hebt het over een lijst met routers die NIET op de lijst staan bij xbox.nl en die goed werken met xboxlive?

Voeg de mijne dan maar toe:

SMC Barricade 7004 BR
    Prijs: (volgens mij niet meer te koop)
    Werkt met alle providers, alle abo's en heeft printerpoort.
    EDIT: En is makkelijk te gebruiken :)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    het gaat om een lijst waar te zien of hij makkelijk te gebruiken is!!!!!!!! dus plug en play!!!!!!! en zonder moeilijke configuratie troep, op xbox.nl staan routers die werken, maar met een paar routers die daarop staan kan je nogal moeilijk aan de gang, lees maar op het forum, met die linksys troep bijvoorbeeld heeft iemand nogal problemen, het gaat er dus om dat er een lijst komt met een soort top 10 van makkelijk gebruiken!!!!!!!!!

7. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, rustig maar :)
    De meeste routers zijn makkelijk te configureren, mits je de handleiding leest en je verdiept in de materie. Sommige die posten hebben voor het eerst hiermee te maken, dus de problemen zitten meestal niet in de router, maar meer dat men er niks van af weet. Maar misschien vindt de crew het wel een goed idee.

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    yep and that's the problem, en als mensen er niets tot weinig vanaf weten is het gemakkelijk om de meeste simpele router aan te schaffen, maar ja welke is dat?

9. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Alcatel Speedtouch 510 home (ADSL modem+router in 1)
    Plug-en-Play: Ja
    Getest met: Planet Internet
    Prijs: 179 EURO
    Winkel: Geen, www.kpn.com

Deel Deze Pagina