1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, Wie gaat er winnen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 28 apr 2004.

?

Idols: op wie stem je?

  1. [img]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/vaste_componenten/images/Idols_Maud.jpg[/img] [b]Maud

    69 stem(men)
    50,0%
  2. [img]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/vaste_componenten/images/Idols_Boris.jpg[/img] [b]Bor

    69 stem(men)
    50,0%
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]

    De finale van Idols zit er aan te komen, aanstaande zaterdag is het al zover. JK, Marlies, Irma, Alice en nog vele anderen hebben het niet gehaald, de finale zal gaan tussen Maud en Boris.

    [​IMG] [​IMG]


    Aan jullie de vraag: Wie moet van jullie gaan winnen?
    Het gaat er dus niet om wie je dénkt dat gaat winnen, maar wie je persoonlijke favoriet is.


    Ik denk zelf toch dat Boris als winnaar uit de bus gaat komen. Vorig jaar vond ik beide finalisten maar broekies, en het zal me verbazen als we volgend jaar nog maar iets over Jamai of Jim zullen horen. Ik denk dat Boris het toch verder zal schoppen als artiest. Mijn stem (op xbw althans) heeft ie! :)
     
  2. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    Boris natuurlijk...
    hij is de king of soul
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga voor Boris. Maar of hij gaat winnen weet ik niet. Die jongen heeft het in zich om een idool te worden. Maar dan moet hij stoppen met Prince imiteren en snel zelf liedjes schrijven :)
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan beter de vraag laten luiden "op wie stem jij" of "voor wie ben jij"of "wie is beter"
    want nu stemt iedereen op boris
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25

    Je hebt gelijk :eek: Ik pas het ff aan :)
     
  6. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Boris is gewoon beter. Dus dan stem ik maar op hem :cool: .
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  7. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ....[uit respect voor medemens verwijderd]
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zeg, kan het effe rustig??? Als je er niks aan vindt is dat jouw probleem, daar hoef je ons niet mee lastig te vallen. Doe ff gewoon a.u.b. :mad:
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben altijd al voor Marlies en Irma geweest. Maar nu die er allebei uitliggen ben ik voor Maud. Eigelijk alleen maar omdat ik niet voor Boris wil zijn. :)
     
  10. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben ook voor maud.. maar ik ga iig niet stemmen.. want ik blijf idols stom vinden..
     
  11. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk Boris, maar hoop Maud.

    Waarom?

    Ik vind Boris, zo asociaal. Hij denk dat hij alles is. Ik weet het; hij zingt mooi; maar als je nou de laatste aflevering kijkt, er is geen een lachje op zn gezicht te bekennen. Ook niet, als hij weet dat hij doorgaat (of misschien een heeeel klein lachje)
     
  12. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    qua zang is boris gewoon heel goed beheerst meer soorten zang kwaliteiten vindt maud eigenlijk maar slecht vondt JK beter als maud.
     
  13. hardplane

    hardplane Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben voor maud maar ik denk wel dat boris gaat winnen
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al vanaf het begin voor maud geweest, niet omdat ik de rest niet goed vind, ik vind boris erg goed zingen, maar uit protest, omdat ik vond dat vorig jaar Hind had moeten winnen, die was ronduit de beste van de 3. Ik wil nu ook dat er een meisje wint bij idols, al was het alleen al uit protest.

    BTW, ze ziet er ook behoorlijk uit, mischien speelt dat ook klein beetje mee ;)

    OOk vind ik Boris een beetje vreemd, volgens mij is het een gladjanis, lacht bijna nooit, wel vet dat hij prince fan is, prince en micheal Jackson are the kings of rock(micheal natuurlijk meest, maar prince mag er ook zijn) :)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  15. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat boris gaat winnen daarom stem ik op hem en moud heeft al zovaak op de kruk gezet dat kan dan ook nie anders
     
  16. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach ja t gaat allemaal om geld, Boris kunnen ze nogwel geld aan verdien ookal verliest ie... Dus Maud wint!
     
  17. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Het interesseert me niet wie er wint. Ze denken dat ze het gaan maken, maar Jamai is ook nog steeds niks.

    Offtopic: Vet dat je plaatjes bij een poll kan zetten.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet ie niet winnnen. Want als je wint mag je niks zelf schrijven. als je ''verliest'' ook niet voor een aantal maanden tenzij je toch een contract krijgt aangeboden (wat gebeurt..)
     
  19. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Boris gaat winnen, omdat de meeste mensen die op JK gestemd hebben weer op een man/jongen gaan!!
     
  20. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Maud gaat winnen want ik betwijfel of die stemmen ook wel zuiver geteld worden. Volgens mij gaat Maud winnen omdat de vorige keer een jongen heeft gewonnen.
     

Deel Deze Pagina