1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 3 nodig?!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MYSTERY X, 10 mei 2004.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zat net TV te kijken. Komt het onderwerp BORIS voorbij, het gaat over dat hij Jim & Jamai moet overtreffen. En dat de REVU oude nummers gratis had weggeven.

    Nu werd er ook verteld dat er weer een Idols 3 komt :{ !

    Ik vind dat we NU wel genoeg idols hebben gezien. Die Dooske ;) en Reinout 8) hoef ik ook nie meer te zien.

    Wat vinden jullie nu? Word Idols 3 weer geweldig of vinden jullie ook dat er maar weer wat anders moet komen dan Idols!


    Bron: http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/05_mei/10/binnenland/0510_Boris_single_0815.xml
     
  2. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het inderdaad ook ver gehad met die dooske en reinout,

    de rest gaat wel,maar wel wat minder reclame plz en als er meerdere afgevallen zijn,
    de show wat inkorten, is my opinion :)
     
  3. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    ach het zorgt wel weer voor humor... dus laatmaar komen... kan ik lekker weer alle domme opmerkingen volgen bij kopspijkers en dit was het nieuws
     
  4. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten weer wat nieuws verzinnen, de audities zijn leuk maar wat daarna komt is niet meer interessant
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik las dat die Henk-Jan dinges liever geen Idols 3 zag, maar dat ze dus dit jaar iets met bands doen.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's ook wel vet! :)

    Een Idols met Bands lijkt me echt wel tof. Weer eens wat anders en er zullen er vast wel een aantal goeie tussen zitten!
    Maar dan dus wel idd.......

    MINDER RECLAME>> 8)
     
  7. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met bandjes lijkt me wel leuk hoor...
    En misschien ook een stuk interessanter dan solo-zang.
    Maar dan niet die suffe suikerzoete boybands of zo..neeee, échte bands
    Ik vind 'Toastje' en Reinout juist leuk, die moeten blijven! 8)
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Lijkt me leuk om dan de auditie rondes te zien waar niet 1 iemand zich voor lul zet maar een hele groep die het niet eens van elkaar weten :+
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whaha, dat zou echt schandalig zijn dan!! :p
    Of ééntje die het voor de HELE groep verne*kt! 8)

    Dan is wel idd echt smullen! En als iemand het dan toch moet presenteren moeten het idd denk ik ook toch wel Dooske en Reinout blijven!
     
  10. Karelax

    Karelax Guest

    Tooske vind ik dom die andere gast mag ik wel, die doet het ook zonder papiertje. Tooske is echt zo ingestudeerd
     
  11. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niet nog een keer Idols damn Dooske + reinOUT kunnen ok wel ff optieffe:D
     
  12. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    1 keer was al genoeg... een 3e wordt echt te veel!
     
  13. Dit programma is succesvol dus waarom niet? Ik vond de tweede Idols wel minder dan de eerste. Ze hebben een aantal dingen verandert en dat moeten ze weer terugdraaien.
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel een aardig programma. Beetje erg commercieel dat wel, maar er komt wel echt zangtalent uit voort dus het is op zicht wel goed.
     
  15. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Keep the Soul alive _O_

    Ik heb ze ook allebij gezien , die gast leek best wel op Boris(bij Kopspijkers) :+
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Joepie! Dan hebben we geen prefab zangers, maar prefab bands! Hebben de producers meer mensen om uit te buiten, en compleet naar hun hand te zetten! En ja, boris heeft talent. Maar ik had liever gezien dat hij doorbrak zonder meewerking van zo'n baggerprogramma, nu worden we 2 maanden lang platgegooid op iedere denkbare mediaontvanger, en daarna horen we niks meer van m.
     
  17. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Kip en Cola Light!
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Het is wel DRS Tooske Breugem, of dat iets zegt over het belabberde universitaire niveau of over het feit dat Tooske niet zo dom is ls ze er uit ziet weet ik niet.
     
  19. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen de eerste ronde is leuk maar daarna is het crap.
    het maakt mij dus niet zoveel uit of het komt of niet..
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, ik begin een beetje genoeg aan dat kl*te idols te krijgen, niemand keek naar de 2e en ik denk daarom dat die 3e helemaal zal mislukken :{
     

Deel Deze Pagina