Iedereen die zaken doet met Ale

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 3 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien ik het geprobeerd op de nette manier via de mods.
    Maar die ondernemen geen actie, daarom wil ik iedereen vragen die zaken heeft gedaan of gaat doen met Ale dat hiert neer te zetten.

Deze persoon bied zijn spellen tig keer aan, wil zijn eigen adres niet prijsgeven. Ruilt spellen die die al krijgt. etc etc.,...

Zet hier dus jou ervaring neer met dezepersoon en mijn advies is wacht even of tot hij een paar goede deals heeft gedaan.

2. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanx ;)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zeg nou niet gelijk dat we niks ondernemen, we zijn het aan het onderzoeken. Ik hou er niet van om gelijk iemand als schuldig aan te wijzen, zonder dat ik daar bewijs voor heb. Dus als je met meer overtuigende feiten kan komen, dan kan ik kijken of er actie moet worden ondernomen.

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik zal even met een paar voorbeelden komen:
    Ik heb Blinx voor hem voor Crazy Taxi3, hij stuurt hem eerst op daarna ik. Hij zegt dat ie hem verstuurt heeft maar wil zijn adres niet geven.
    Vervolgens stuurt hij mee een pm met: jij komt toch uit Belgie? waar blijft mijn game?

Ik teruggestuurd dat ik niet uit Belgie komt en dat hij dat toch moet weten omdat hij mijn adres heeft.

Vervolgens krijg ik een pm of ik MGS:confused: wil ruilen tegen Blinx?

Ik zeg: ik heb Blinx al met je geruild tegen Crazy Taxi3.

Nu wil hij Blinx opeens weer ruilen met Crosis-Nl, waaraan hij dus ok zijn adres niet wil geven.

Gisteravond op msn zegt ie opeens tegen mij: Hou Crazy Taxi maar ik hoef hem niet niemand wil hem.
    Maar ik heb dat spel nog helemaal niet.

Hij heeft mij een aantal namen gegeven van mensen hier op dit forum waar hij succesvol zaken mee heeft gedaan.

Deze mensen kwamen met soortgelijke verhalen als ik hier nu neerzet. Daarom vraag ik hen nu om hier met meer "bewijzen" te komen.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kijk, met zulke informatie kunnen we wat. Bedankt Blaauw, we gaan er werk van maken.

6. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb zijn adres wel...

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Is jou deal wel gelukt Horny Devil? Want jij was 1 van de namen waar hij succesvol me gehandeld had...

8. Horny Devil

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet moet het spel uiterlijk vandaag binnen krijgen ik hou je op de hoogte! het is een jonge van 14 en hij is een beetje bang om zaken te doen hij vertrouwt bijna niemand...

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van:

Hij stuurt me een pm dat hij zijn Crazy Taxi 3 wil ruilen voor mijn Blood Omen 2
    Hij zegt dat het ok is
    Ik stuur hem mijn gegevens
    Hij geeft enkel zijn msn adres
    Ik spreek ermee op msn maar hij doet heel vaag: hij vraagt waar ik woon, ik zeg hem in Belgie en dan vraag ik of het ok is en dan reageert hij niet meer:{

10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Oh dus jij bent die uit Belgie, hij zegt dat jij al 5 dagen geleden zijn spel hebt ontvangen maar dat ie niks meer terugkrijgt van je.

11. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaaaal geen spel gekregen:mad:
    Hoe kan ik het trouwens sturen, ik heb zijn adres niet:mad:

12. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik en TheOne2000 regelen het veilige lijst gebeuren van Xbazar, als jullie willen dat Ale op de zwarte lijst komt en dat wij contact met hem opnemen stuur dan een mail met bewijzen naar xbazar@xboxworld.nl

We hebben op die manier al een aantal deals weer op het rechte pad gekregen

13. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil eerst nog even de brievenbus afwachten vandaag, maar hij sluit zo ongelooflijk veel deals dat ik de mensen toch even wou warschuwen hiervoor..

14. Horny Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist wel goed zaken met hem gedaan, via de post that is, uiteraard!

15. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagd in zijn eigen thread naar mijn adres gegevens omdat hij in de buurt woont.

Ik heb hem mijn gegevens gestuurd via pm maar daar heb ik nu nog geen reactie op gekregen.

Ik wacht het wel af.

Crosis

16. Horny Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Ok als ik het goed begrijp hebben jullie allemaal deals met hem maar geen van beide partijen heeft een spel noch geld verstuurd dus alleen de deal is dus afgekest zonder dat netjes te melden... maar verder zijn jullie ook weer niet genaait.

en ik heb zelf wel goede zaken met hem gedaan.

17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal zo es ff naar mijn huis bellen om te vragen of mijn spel ook binnen is.... maar waarom doet ie dan zo raar als ie gewoon betrouwbaar is en bied hij steeds dezelfde game aan en waarom wil hij 2x Blinx hebben?? Ik snap er niks van.

Heb net bij de post gekeken maar zat nog niks bij, we wachten af..

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  18. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan een van de crew of moderators even naar m`n PM verkeer kijken.

Eerst geef ik hem mijn adres,
    Dan weet hij niet waar het is.
    Vertel ik hem waar het is.......

Zeg hij... Laat dan maar :confused:

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie nu dat je 5 euro krijgt als je naar hem toe gaat :)

20. Horny Devil

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik dan de enige die goed met hem handelt.. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina