1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Iedreen download dit ~its a comand!~

Discussie in 'Games' gestart door Max Payne, 23 mei 2002.

  1. Max Payne

    Max Payne Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten download effe dit prgramma het is beter dan gamespy ik heb met 9 mensen in 1 server gespeeld en geen lagg dit is gewoon beter dan gamespy dus download het en dan kunnen we straks alle xboxers tegenelkaar spelen :D als je het gedewonl0oad hebt ik maak een server open tot 5 voor 6 dus kom allen!!:D



    Iedereen kom!!!
     
  2. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    gossie wat vreemd dat er niet zo veel komen......
    oh nee wacht dat kan niet omdat de meeste mensen geen verbinding daarvoor hebben.

    I>
    I
    I
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb denk ik wel daar verbinding voor ERROR ...

    kabel is genoeg toch , werkte bij mij Gamespy tenminste perfect over internet
     
  4. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je hiervoor een systemlink kabel hebben?

    ik heb in mijn computer ook een kabeltje zitten met dezelfde aansluiting als die op mijn xbox zit.

    moet ik dat kabeltje uit de computer halen en in de xbox doen?
    nee toch.

    ik moet hiervoor een system link kabel voor halen he?
     
  5. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een kabel van je computer naar je xbox heb je een crosscable nodig (systemlink is ook een crosscable maar veel duurder) als je via een HUB of een ROUTER speelt heb je een gewone netwerk kabel nodig
     
  6. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat is een hub enzo.
    is dat ook iets wat je moet kopen?
    of heeft iedereen met internet dat?

    moet ik dan een draad van de xbox naar de computer doen of van de modem naar de xbox?
     
  7. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk je hebt 2 mogelijkheden, of je stop 2 netwerkkaarten in je computer, of je koopt een HUB (het handigst vind ik zelf) als je een hub hebt plug je het kabeltje dat van je internetmodem komt in je hub. Daarna koop je 2 netwerkabels (gewone) en sluit je je computer en je xbox aan op diezelfde hub, en klaar is het!:9 Zoek even voor andere threads hierover anders, die zijn er GENOEG
     
  8. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    ow maar als ik zo'n crosskabel van ms koop wat kan ik daar nog meer mee behalve online met de xbox en 2 xboxen aan elkaar linken?

    heb ik die kabel ook nodig voor xbox live in de toekomst?
     
  9. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet, voor xbox live heb je denk ik een gewone netwerkkabel nodig, maar dat zou ik je echt niet kunnen vertelen
     
  10. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan gewoon een standaard utp kabel nodig hebt!!
     
  11. Xbox4life

    Xbox4life Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er net wat over gelezen, voor xbox live zal je een gewone netwerkkabel nodig gaan hebben, als je 2 xbox'en aan elkaar linkt heb je een crossover kabel nodig, die is verder nergens voor nodig... Je kan hem dus niet voor meerdere dingen gebruiken
     
  12. djbokkeman

    djbokkeman Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    pffffffff die crossovers van M$ zijn trouwens fukin duur ik heb hem daarom ook maar zelf gemaakt
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4

    De systemlink kabel is eigenlijk een gewone UTP crosscable die bij PC's gebruikt wordt om de netwerkkaarten van 2 pc's direct aan elkaar te koppelen. Er zitten 2 van de draadjes gekruisd, vandaar de naam crosscable. De systemlink kabel is gewoon een veel te dure crosscable.
    Een HUB is een kastje met allemaal netwerkaansluitingen erop. Een soort verdeler. Wanneer je iets aansluit op zo'n kastje, moet je geen crosscable hebben, maar een gewone UTP netwerkkabel. UTP slaat trouwens op het type. Netwerkkabels hoeven niet zo duur te zijn. Check dus meerdere winkels voordta je iets koopt.

    Je PC moet aan je internetmodem en je Xbox moet aan je PC. Dan heb je dus een aansluiting te kort op je PC. Dat los je op door een tweede netwerkkaart te plaatsen of door zo'n HUB te kopen. Let wel op dat dit niet de Xbox Live is, maar dat je speelt via je PC met Gamespy Arcade of XBConnect.
     
  14. Jree

    Jree Guest

    Hoe bedoel je? Dus je speelt online gewoon op je PC of via de PC op de Xbox ? Als je het op de PC speelt dan lijkt het me dat je een sterk PC voor moet hebben denk ik .
     
  15. Fonzie

    Fonzie Zeeuwsmeisjeman

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    "Je PC moet aan je internetmodem en je Xbox moet aan je PC. Dan heb je dus een aansluiting te kort op je PC. Dat los je op door een tweede netwerkkaart te plaatsen of door zo'n HUB te kopen. Let wel op dat dit niet de Xbox Live is, maar dat je speelt via je PC met Gamespy Arcade of XBConnect."


    als je adsl modem hebt , dan gaat er gewoon een USB'tje van je modem naar de pc ! dus heb je maar 1 netwerkkaart nodig om van je PC naar Xbox te gaan.
     

Deel Deze Pagina