1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand al de outrun 2 demo gespeeld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 8 sep 2004.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem hier en ik moet zeggen dat het echt gewoon outrun is zoals je het kent maar dan met vette graphics. Ik kan alleen de sessie spelen dat je met je wijf rijd (beetje checkpoints halen enzo). Maar in de echte versie is er ook een mode dat je indruk moet maken op je wijf. Je kan ook spelen op xbox live met het spel volgens mij (weet niet zeker of het alleen de tijden zijn die je erop kan zetten).

    Is dit al bekent of is dit nieuw?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de demo komt niet uit in Nederland

    Hoe speelt ie op Live, want het is toch ook een Live demo?
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Outrun is dat niet dat oude arcadespel waar je in een soort Ferarri langs het strand rijd(of denk ik nu aan het verkeerde spel)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb outrun is het oude arcade spel ... wel leuk voor good old times sake ...

    @ Hoe is deze game op Live? en heb je hem besteld in Engeland? Hij is compleet Live enabled je kan ook op live spelen... vandaar dat men een live demo hadden gemaakt...
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem nog niet gespeeld op live, zal ik zometeen eens proberen. Maar de demo laat mij afvragen of ik er 60 euro voor zou overhebben want er zit niks nieuws aan naar mijn idee, gewoon je checkpoints halen.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hey Wixx ik heb de demo moet hem aleen nog spelen ik laat je wel weten hoe hij is zodra ik hem gespeelt heb

    Peace Servantes
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... de live versie schijnt kewl te zijn ... waar heb je de demo besteld? Ik heb hem hier nog niet kunnen vinden :eek: ... Ik geloof dat je er in de UK 4 pond voor moest betalen ...maar dat je het geld terug kreeg als je het hele spel koopt ...

    De xbox live feauture ala project ghotam racing 2

    Xbox Live™ features: Compete online for even more thrilling action. You can even upload and download ghosts to challenge other players’ best races. Also, downloadable content will be available in the future.

    Bij welke winkel heb jij hem gehaald? Ik dacht echt dat deze demo niet in Nederland zou verschijnen
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem via MS medewerkers
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kewl :9

    Stuur een versie maar naar mij.... kan ik zien of het oude gevoelens naar boven haalt ... ik heb het spel grijsgespeeld op mijn c64 en amiga 500

    Outrun 2 is gewoon een klasieke arcade racer ... lijkt me trouwens leuker dan Burnout 3
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    he ik moet hem nog steeds spelen nog geen tijd gehad ik speel vanavond en ik laat je het weten fardo of die goed is :)

    Peace Servantes
     
  11. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt niet te geloven wat er door je heengaat als je na maanden speculeren, hopen, en praten onderling dan eindelijk van je neef tussen neus en lippen door te hooren krijg: ik heb de demo van outrun 2. na dik 45 minuten mijn driften getuned te hebben kan ik zeggen dat de graphics inderdaad net zoals de arcade versie zijn. en laat ik iedereen meteen maar ff gerust stellen: dat driften werkt NET ZO GOED met de gamepad van de xbox als met het stuur in de arcades.

    nu even over de demo:

    je krijgt geen keuze's in de splitsing, je gaat telkens naar links. je mag 3 stage's spelen. er zijn 2 ferrarie's te spelen. de F50, en de 360spider. de drie oude deuntjes uit outrun zijn aanwezig, maar geen enkele van de nieuwe nummers. ook krijg je geen hall of fame. wel kan je jezelf via live met anderen meten. of dit lagvrij gaat weet ik niet, want ik heb geen live.

    als je het spel laad, krijg je meteen dezelfde demo te zien als dat je op de kast ziet. het is niet te geloven, maar er is geen pop up te bekennen ook al kan je mijlen ver zien. de weers effecten zijn ook mooi gedaan. de zon die je verblind in level 2, en de reflecties op het water moet je zien om te geloven.

    jammer dat je geen enkele missie mag spelen (die missies kan je zien als een crazy box oefening, dus maar korte opdrachtjes. hetzei een bepaalde afstand driften, hetzei dat de rijbanen in verschillende kleuren worden weergegeven, en dan verteld je mede passagier over welke kleur je moet rijden. zo gaat dat dus in de volledige game.

    nog een positief iets over de demo: je kan achtereen spelen, dus niet zoals de burnout 3 demo op de ps2 dat je telkens moet reseten.

    ff wat cijfertjes:

    graphics: 10. ja, ik weet het, niks is perfect, maar vergelijk dit met de kast, en je zal zien dat de xbox outrun 2 als 2 druppels water lijkt. er is werkelijk NIKS wat anders is, of wat niet aanwezig is. kan je naagaan: toen outrun uitkwam (1986) heeft het 10 jaar geduurd voor er een arcade perfecte versie kwam (op de sega saturn). nu hebben we nog geen JAAR gewacht. SEGA, bedankt !!!!!

    sound: 8.9. sega heeft mazzel dat ik nog steeds gek ben op de 3 oude bekende deuntjes, maar de samples zijn best repetetief. net zoals crazy taxi hadden er veel meer in gemogen. maar de rouwe sound van je ferrarie, de zomerse klanken van "the passing breeze", "the magical sound shower", en "splash wave" maken veel goed. de nieuwe deuntjes heb ik nog niet gehoord.

    playabillity: 10. tsja, ik was zo erg bang dat sumo digital het niet voor elkaar zou krijgen de messcherpe bestuuring van de arcade over te zetten, maar geloof mij, het is ze GELUKT !!! je moet ECHT tegenstuuren bij het driften, en je kan tijdens je drift de scherpte van je bocht bijstellen door meer of minder tegen te stuuren. de 2 ferrari's in de demo voelen toch anders aan ook al is outrun 2 geen simulatie maar pure arcade genot. nu zal er niemand meer twijfelen over de kwaliteiten van sumo digital.

    lastabillity: geen cijfer. tsja, wat verwacht je ? de demo geeft alleen de speelbaarheid en de graphics en sound weer. want de extra's zie je niet. logies, want er moet natuurlijk nog wel wat te raden overblijven als het spel uitkomt.

    totall score voor demo: 9.7. het herhalen van de samples is wat minder, maar voor de rest is voor MIJ de kous af: sega heeft het geflikt !!! dat "good feeling" gevoel dat de kast mij geeft, geeft de xbox versie mij OOK ! en dat komt voor het grootste deel door de zalige controlls. die zijn werkelijk zo goed nagebootst tegenover de kast, dat ik de controlls zelfs nog belangrijker vind dan de graphics, en DIE zijn OOK al gelijk aan de arcade.

    sega gaat mijn eurotjes scoren gelijk na de release van deze zalige game.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  12. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    het is eigenlijk te belachelijk voor worden, het is nu 03:05 snachts, maar morgen moet ik weer werken (gelukkig wel om 10:00 beginnen). maar toch bekroop mij dat "one more go" gevoel weer. ik heb de demo nu tig keer uitgespeeld op normal, en houd dan 13 a 14 seconden over bij de finish in stage 3. maar is het ook bekend of de volledige versie op de pu gameplay te koop is ? ik kom namelijk zondag (zaterdag vier ik mijn verjaardag, jippie !) en zou maar AL te graag met de full version van outrun naar huis komen ! ik ben bang dat die dvdrom dan vastgeplakt zal zitten in mijn xbox, want het is echt niet te geloven dat je nu binnen een jaar een arcade perfecte versie zit te spelen. toen ik vroeger naar de arcade's ging, wist ik gewoon dat je nevernooit een echt acurate versie thuis zou krijgen. met de power van de xbox zit dat gelukkig anders. gek he ? dat je als volwassen 38 (bijna 39) jarige nog net zo enthiousiast kan zijn over een arcade game als outrun 2. ach, het is in iedergeval minder saai dan constant naar die duffe spellshows kijken op tv.
     
  13. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, klopt helemaal, maar outrun 2 is helemaal veranderd zodat hij niet ondergeschikt is aan al de nieuwe arcadegame's zoals burnout 3. alhoewel sommige toch BO3 zullen prefereren vanwege de crashes en schade aan de wagens. maar geloof mij, deze game heeft toch echt meer dat "nog een rondje racen dan" gevoel. voor de rest, zie mijn vorige posting waar ik uitgebreid de demo bespreek, en ff tussen neus en lippen door ook nog eens wat over de "extra's" vertel.
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Steek me de ogen maar uit...
    Ik wil hem ook, maar hij is echt niet zomaar te krijgen helaas!
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Die demo is hier toch helemaal niet te krijgen althans niet op de legale manier?

    Hoe bedoel je groot bestand? O-)

    Dat is ook wel vrij logisch omdat het op Chihiro hardware draait. Wat feitelijk op een xbox gebaseerde hardware is alleen met wat meer intern geheugen en een Sega GD-Rom in plaats van DVD medium.

    Code:
    Specs Chihiro hardware:
    
    System: Xbox based configuration.
    CPU: Intel Pentium III 733MHz (133MHz FSB)
    Graphics: nVidia XChip 200MHz (based on the nVidia GeForce 3)
    Sound Hardware:
    1. Cirrus Logic CS4630 Stream Processor (20-bit DAC, programmable to handle 3D sound streams, 2D sound (including DLS-compatible MIDI), MP3 acceleration, Sensaura environmental effects, and other functions)
    2. Other sounds may be generated by the CPU via software engines.
    3. nVidia nForce (Real time Dolby Digital 5.1 encoding)
    RAM: Upgradable Module, from 64MB upwards (Outrun 2 has 512MB) 
    Media: Sega GD-Rom
    Polygons: 125M Polys/sec (Theoretical Maximum)
    Rendering Speed: 4.0 G pixel/sec
    Features: Programmable vertex and pixel shading, hardware Transform & Lighting engine, Quincunx FSAA, Anisotropic filtering, bump mapping, hardware lighting, particle effects, other standard 3D features).
    
    THE KNOWN CHIHIRO GAME LIST
    Crazy Taxi High Roller, Ollie King, Outrun 2, The House of the Dead III, Virtua Cop 3 
    
    Zelfs in de arcade wereld komen er illegale praktijken voor zo is het zelfs bekend dat er arcade bedrijven zijn op gelicht door een of ander bedrijf in Mexico die identieke arcade kasten namaakte maar in plaats van de originele Chihiro hardware een omgebouwde xbox gebruikte...hoe makkelijk word je opgelicht als je weet dat de meeste kasten toch al gauw €10.000,- euro kosten of meer.
     
  16. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry mod's, maar ik zie geen mogenlijkheid om deze post te verwijderen. zouden jullie dit kunnen doen voor mij ? mijn andere posts heb ik al aangepast. ik hoor wel als de aanpassingen niet afdoende zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  17. a man with a 45

    a man with a 45 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    zit ook de originele muziek erbij?
     
  18. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Je moet voor die demo dus wel een modded xbox hebben?
     
  19. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    in de demo zitten: "splash wave", "the magical sound shower", en "the passing breeze". dit zijn de 3 oude deuntjes van de eerste OutRun.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  20. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft outrun 2 nu op de pu gameplay beurs gespeeld ? en wat vonden jullie van die ervaring ? zijn de extra's de moeite waard ?
     

Deel Deze Pagina