Iemand de PS2 Netwerk Adapter al binnen en gekocht in NL?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Go Ahead Eagles, 15 sep 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heeft iemand deze al binnen? En gekocht in een gewone winkel?

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hey Go Ahead Eagles,

Volgens mij komt ie een deze dagen uit, gaat 35 euro kosten, de adapter dan. Er komt ook een pakket met een game (genre: racegame online) en die gaat 45 euro kosten.

Denk niet dat het zo tof zal zijn als Xbox Live _O_ , maar ik ga het ook proberen.

3. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Jah volgens mij komt ie a.s. woensdag uit. Je kan hem samen met twisted metal black: online kopen voor 45 euro. Ik ga zeker met mijn ps2 online alleen dan nog hopen dat het werkt met @home. En je moet ook nog een headset apart kopen.

4. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je net even op Voice Chat op Live gesproken, je moest werken lol 8)

Maarre... hoeveel gaat die headset dan kosten? :confused:

5. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Jah ik koop een hele goede van logitech speciaal ontwikkeld voor de playstation 2. Hij had in het OPM2 4.5 ster van de maximaal 5 sterren die je kan hebben. En nu antwoord op je vraag. Hij gaat 49.95 kosten maar dan heb je wel kwaliteit voor je geld. See you @ xbox live.

6. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lekker al online met mn ps2.
    Is echt gaaf! Nog even wachten en dan mag de rest ook :p

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    met welke spellen kan je dan allemaal online?

8. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Socom, Tony Hawk 3 & 4, Midnight Club 2 en Twisted Metal Black

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Hee, een GirlGamer _O_

Ik heb hier op mijn kamer zowel een Xbox, als een Playstation 2 staan. Met Xbox Live ben ik nu 1,5 week online, bevalt me super.

Ik ga ook denk ik wel met de Playstation 2 online om het te proberen, ik denk alleen dat de Xbox leuker is.

Waarom??? (vragen jullie dan :9 )

Nou omdat de Xbox superveel sterke hardware in zich heeft en natuurlijk de harde schijf. Kan alles worden op geslagen.

Ik denk dat bij de PS2 alles wat gammeliger gaat... I can be wrong... :confused:
    Ik las alleen wel al in Power Unlimited dat Socom helemaal niet lekker liep met het geluid en dergelijke. Twisted Metal lijkt me wel grappig trouwens. Er komt nog een oordeel van mij zodra ik het uitgebreid heb getest. O-)

See ya :cool:

10. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb net de Discovery in Enschede gebeld en daar zeggen ze dat ie de 26 ste van september komt. Daarna de Dimension Plus gebeld en daar zeggen ze weer morgen.

11. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    en zo blijf je heen en weer worden gestuurd, maar kan iemand al zijn ervaringen delen, ik zou het namelijk graag willen horen..:D

12. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het online gamen op de ps2 goed loopt. Het is alleen jammer dat er sukkels zijn met een geimporteerde 56k modemadapter die de boel flink vertragen. Maarja, dan kan je ook gewoon naar een andere room gaan. Dat wat in de Power Unlimited stond vind ik echt niet kloppen hoor! Ik had het idee dat zij Socom niet echt lang gedaan hebben, want als je een paar uurtjes geoefend hebt gaat alles perfect. En je moet zeker wel tactisch spelen anders ben je zo dood. En dat waren zij dus ook... Ik denk dat het straks allemaal alleen maar beter wordt als games zoals GT4 en de EA Sports reeks online gaan. Ik ben er dus heel positief over. _O_

13. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Het komt dan maar uit op 21 september :D

Het is niet de 26e... en niet de 16e... wordt gezegt... dan maar ertussenin he _O_

14. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hebt hem:cool:

Deel Deze Pagina