Iemand "dwars zitten"

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door azzkickr, 9 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vragie, ik heb een enorme ruzie met een buurman van me over een kut parkeerplek die hij als zijn eigendom ziet.......
    Ik ben het nu egt zat en wil hem eens goed dwars gaan zitten, alleen er is een probleem , hij is zo'n bureauzitter bij de wouten, dus de enig veilige manier lijkt me, om gewoon ff zijn computer te gaan "kraken" . Het liefst natuurlijk zijn email blokkeren en allemaal van dat soort ongein. Hebben jullie ideeen of suggestie voor programmatje's laat het me ff weten,

Thnx!!!!!!!!!1

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik weet niet of we dit op het forum mogen verspreiden. En je kan beter 's nachts "per ongeluk" een glazen fles achter zn auto laten vallen.

Met wraak los je niks op. Gewoon negeren.

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja vind ik ook. je moet het gewoon maar laten zitten of het via de rechtbank aanpakken.

oooooooooooooooof je stuurt een leuke e-mail bom :D

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Negeren is misgien het verstandigst.....maar ......op een gegeven moment is het negeerniveau echt tot op een hoogtepunt bereikt. Maar als ik dit hier niet mag posten.... exuses......

5. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Email bom lijkt me perfect maar hoe kom ik aan zijn email adres , heb alleen zijn naam en adres......maar een email bom is niet schadelijk maar wel superrrrrrrr iri, dus perfect

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aan deze ongein gaan we dus niet meewerken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina