ik heb het al ongeveer op het heleweb gevragen, maar nog nooit antwoord gekregen. ik wil online gamen met mn xbox!!!! ik heb: xbox pc ethernet (UTP) kabels kabelmodem windows ME gamespy arcade gamespy tunnel enne, die netwerk kaarten, die zitten al in je computer gebouwd of niet?
vraag vergeten]:- ik heb dus alles aangesloten, maar als ik de tunnel launch, kan de tunnel mn xbox niet vinden
Je hebt dus 2 netwerkkaarten in je pc zitten? 1 naar inet en 1 naar xbox? Zo ja, heb je dan wel een crosslink kabel gebruikt?
je hebt er een standaard... je moet er twee hebben...een voor je connectie en een waar je je box in plugt met cross kabel..
duh je hebt toch ook andere manieren waarop je online kunt komen: met de hub. Moet dat perse zon hele dure zijn of ook een goedkope want hier in n winkel in de burrt ligt zon splitsertje voor €3.50
Denk niet dat een splitsertje werkt, je gaat dan volgens mij of internetten of Xbox-en, en niet allebei.
die splitser zit in de modem, vanuit daar loopt een lijn naar de xbox en de andere naar de pc werkt dit niet?
het is zo simpel Dit is wat je doet: - Je koopt een hub (heb er zelf eergister 1 bij dixons gekocht voor 45 Euro) - Je haalt de kabel uit je netwerk-kaart en die stop je in de hub - Je stopt een 2e kabel in je xbox en ook die knal je in de hub klaar ! Als je zover bent kun je me meteen mailen voor een afspraak om motogp te spelen Ik hoop dat je hier iets aan hebt (ik weet zelf ook geen ruk van pc´s enzo, maar dit kan ik zelfs nog) - Blackadder
ik was vergeten te zeggen dat je ook een kabeltje van de hub naar de netwerk-kaart in je pc moet doen. maarja das vrij logisch. ohja en dat je veel beter xbconnect(.com) kunt gebruiken..
Ik heb een PC met 2 netwerk kaarten, 1 naar andere PC, en 1 met ADSL verbinding, hoe kan ik hiermee haloen dan?
je doet gewoon hetzelfde als wat je met 1 pc doet, en dan op de pc waar de adsl verbinding in zit.. lijkt me.
Met me 2e netwerk kaart verbind ik andere comp dus met het internet, die kan ik dus ook gewoon in de Xbox pleuren?