ik wil graag (soms) usa (GEEN BACKUPS!!!) dvds kijken. maar dat gaat niet. nou kun je van Datel een region X kopen voor 29 euro ofzow. ik wil nu weten of: -het iets doet aan me xbox; o dus dat er iets veranderd met opstarten -of dat het geheugen kost ofzow -wat het is o een cart ding. o of een bood-cd -en of ik het weer weg kan halen.. help mij
het schrijft in je bios. dus ms kan decteren of jij region x hebt. Het veranderd wat met je bios zodat je het wel kan afspelen. Als je graag een clean xbox wilt hebben kan je het beter niet installeren. Of ga Voor een PIEPPPPP. Dan kan je nog altijd je normale bios restoren. Waardoor m$ niks kan zien aan je xbox. Er gaan af en toe geruchten rond dat M$ met xboxlive kan kijken in je systeem. Ze zouden dus kunnen zien of je region x hebt. Als M$ dit niet leuk vind of wat dan ook kunnen ze dus je xbox bannen van Xboxlive MAAR DIT IS EEN GERUCHT. ALs je voor de PIEPPP gaat koop dan De nieuwste. Open #### Dan kan je dus je original altijd erop zetten.
region X kan je alleen gebruiken met een omgebouwde doos ... ik zal de info zoeken als je intresse hebt ... maar ga het niet posten... het is niet legaal!
nee het is alleen even voor een usa dvdtje te kijken (een orginele cd wel te verstaan) maar niet voor kopieees dus nope maar toch bedankt!