[XOne] Iemand zin in een Xbox LAN in Noord-Holland?

Discussie in 'Games' gestart door stefander, 12 jan 2003.

1. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd een beetje enthousiast door de vorige LAN-voorstelling en dacht, waarom niet in Noord-Holland (Schellinkhout)? Ik bedoel, ik bén de verlichaming van de Halo Master van Nederland en wil dat wel eens bewijzen. Het kan wel bij mij thuis, maar dan moet je wel zelf een ethernet-kabel en Xbox meenemen :D. Misschien dat iemand nog een UTP/LAN-router heeft? Op 2 verschillende schermen is wel leuk, maar het is leuker met meer personen tegelijk. Duzz, heeft er nog iemand zin?

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    waar ligt schellinkhout in NoordHolland ?

3. AgentOOZ

AgentOOZ Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar een datum en kijk of ik kan komen. Ik heb aleen een hub en een UTP kabel heb ik ook wel. (welke games heb jij nog meer. ik heb UC halo Ghost recon tot nu toe (maar ik ben binnenkort jarig)

4. stefander

Leuk Bevonden:
    0
    Schellinkhout ligt dichtbij Hoorn...

Uhm, misschien ergens in februari/maart ofzo?

Ik heb Unreal Championship, Halo, Jet Set Radio Future, Project Gotham Racing en Fuzion Frenzy. De reden waarom ik er zo weinig heb is omdat ik ook een PS2 en een GameCube heb (en nog een paar andere), en die moet ik ook af en toe van nieuwe spellen voorzien. En die HUB en UTP-kabel is wel genoeg, ik heb een 9 meter lange :) Ben van plan nog een 25 meter lange te kopen voor mijn computer (Xbox Live en XBConnect om nog andere Nederlanders te verslaan met Halo en Unreal Championship, jeweettoch?).

Laatst bewerkt: 13 jan 2003
  5. AgentOOZ

AgentOOZ Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen ook halverwege feb een lan bij mij thuis houden. (niet meer dan 10 man met 5 xboxen).

6. stefander

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook goed. Wanneer ongeveer? Kan ik effe kijken of ik vrij ben... :D Het liefst in de vakantie. :D

7. AgentOOZ

AgentOOZ Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hub waar 8 xboxen op kunnen dus we kunnen met ongeveer 8 man gaan gamen ik hou het denk ik ongeveer halverwege maart. De games die er dan worden gespeeld zijn:

Unreal
    Halo
    Mechassault
    Ghost recon

Het is dan wel de bedoeling dat je zelf je tv en xbox met controller(s) en games meebrengt het liefst ook nog een netwerkdraad.

PM als je interesse heb:

Deel Deze Pagina