1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
     
  2. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    grote B.S.
    kan jammer genoeg mijn foto niet uploaden anders had ik hem hier wel neer gezet(bestikkerde xbox)
    dus als er iemand is die dat ff wil doen graag
    trouwens als je gaat spuiten ,moet je dat wel kunnen.
    anders
    1 krijg je druppels
    2 geen vlak opervlak
    3 de verf laat los bij een niet goed behandelt oppervlak
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik kan wel uploaden...

    stuur ma pm, dan geef k je mun mail-adres:)


    nogmaals, er staat in deze thread al een tutorial hoe je het beste kian spuiten. ik kan hem wel weer een keer neerplanten, maar over 2 dagen staat ie weer achteraan...
    PM me dus maar, dan stuur ik hem:)
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    lees dan is je berichten, want een paar dagen geleden al 1 gestuurd en nog geen antwoord
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    hebk gedaan, je inbox op hotmail is vol ofzo, krijg een bericht dat ie niet verzonden kon worden
    het is in totaal namelijk 1,48 mb...ik voeg je wel toe op msn, stuur ik het zo wel:)
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je vind dat ik bullshit zit uit te kramen? Moet je eens kijken wat jij allemaal beweerd :cool: . Ik kan eigenlijk voor 100% zeker zeggen dat iedereen die hier z'n xbox heeft gespoten, het spuiten zelf voor de eerste keer heeft gedaan, zo dus ook bij mij. Zoiets hoef je niet te kunnen, als je 2 regels leest die op de verpakking staan en dus er niet al te dicht op spuit, dunne lagen aanbrengt en van tevoren de xbox vetvrij maakt, dan moet iedereen dat kunnen. Ik ben ook niet handig en zelfs mij is het gelukt. Het is onzin dat er zoveel kan misgaan bij bv. het verven van je xbox. Er zijn zat tutorials te vinden van mensen die het allemaal gedaan hebben, dus het is niet experimenteel nieuw. Je leest de tips wat je vooral wel en niet moet doen en klaar. Niks van: "dat kun je of dat kun je niet"; iedereen kan het. Het is gewoon de vraag of je er 2/3 uur werk meer in wilt stoppen. Persoonlijk vind ik dat de stickers het bij lange na niet halen bij de gespoten xboxen (misschien een kwestie van smaak, maar ik ken meer personen die er zo over denken)
     
  7. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat er tuts zijn te vinden wil nog niet zeggen dat je kunt spuiten ,en ik weet zeker dat de meeste die gaan spuiten niet hun xbox goed schoonmaken(schuren en ontvetten).

    ik kan namelijk ook boeken vinden over openhart operaties ,maar ik weet zeker dat jij dan niet door mij geopereerd wil worden...lol

    je zegt ook dat je met spuiten beter tussen de groeven komt van de xbox,nooit gehoort van motiefje,(ik heb mijn foto gestuurd naar een member als hij hem erop zet kun je zien wat ik bedoel).
    maar wacht nou maar ff tot die foto erop staat ,voor je verder commentaar geeft


    trouwens voor de skin lover ,hebben jullie de echt gouden skin gezien op skinefx.met deze op je box word het pas echt een juweeltje .lol

    misschien dat ik weer eens een gezamelijke koop moet gaan houden ,als er genoeg mensen zijn.
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Een openhart operatie vergelijken met je xbox spuiten, je hebt wel humor. Ik bedoel er dus mee, je tast niet in het donker met het spuiten van je xbox. Het is gewoon veel makkelijker dan dat jij hier beweerd en aangezien jij het niet hebt gedaan, vind ik niet dat je mensen moet afschrikken; dat je de makkelijke weg kiest, ok, maar zo moeilijk is de andere weg niet en ik vind dat je mensen afschrikt door maar te verklaren dat er zoveel kan misgaan met spuiten, iedere n00b kan het.

    Maar ik zal verder wel even wachten op je foto's...
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ok, hier dus de foto van slicer, hij kon hem niet oploaden...

    [​IMG]


    zeeeeer nice!

    edit: toch jammer dat ie zo klein is, slicer...als je hem nog groter hebt, stuur nog ma een keer:)
     
  10. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals je ziet .meerdere kleuren en een leuk motief

    maar jij gaat ervan uit dat ik nog niks gespoten heb
    ik denk zelfs dat ik eerder met een spuitbus rondliep dan jij kon fietsen hahahahaha
    trouwens ik wil ze niet afschrikken,maar jij laat het makkelijker klinken dan dat het is.
    ik hoop dat ik nog eens van mijn medeforum genoot gebruik mag kamen om hem nogmaals een foto te sturen
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat motief is niet moeilijk, met geduld, 30 minuten extra werk en een rol schilderstape heb je het afgeplakt zoals je het wilt hebben. Als je nou eens een foto maakt van schuin-boven, dan begrijpen mensen wat ik bedoel. De dvd lade is niet meegestickerd en de randen die de bovenkant van de zijkant scheiden aan de voorkant zijn ook niet gestickerd, het is niet overal gestickerd en dat is er zo lelijk aan. Dat is precies hetzelfde als je je xbox wit spuit, maar je laat je dvd lade zwart, dat ziet er toch niet uit? Lijkt dan meer op een 'under construction' xbox die nog een keer afgemaakt moet worden. En net of dat het zo een probleem is om 2 kleuren te spuiten 8) . Begrijp me niet verkeerd, je xbox ziet er mooi uit. Maar de stukken die niet gestickerd zijn, halen alles eigenlijk weer naar beneden, zonde.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    hier dan: de rest van slicer...

    [plaatje]http://friendpages.com/pages/gradstudents/pimz/photo11.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://friendpages.com/pages/gradstudents/pimz/photo12.jpg[/plaatje]

    edit: wtf, tis gwoon 1024x768 en dan zo klein...hoe the hell kan dat?
    mja..zo met de plaatje tags is het al wat groter, wel onduidelijker. als je er op klikt zie je de kleine plaatjes...
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  13. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    wat jij zegt lelijk afgewerkt vind,vind ik net mooi,mooi onderbroken kleuren
    niet maar een kleur eroverheen spuiten en klaar
    de zwarte lijnen om de skins geven net een strak uiterlijk aan de box
    jij vind een xbox helemaal gespoten mooi ik niet ,en zo zijn er tal van mensen die er anders over denken
    .
    en dat is maar goed ook anders hadden we allemaal de zelfde xbox
    trouwens mijn controllers der is er een van gespoten en een met skins

    trouwens mijn xbox staat in een kast ik zie de zijkanten en de achterkant toch niet ,waarom dan bestikkeren of spuiten
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog nooit iets over jou zijkanten gezegd van de xbox. Maak nou maar eens een plaatje van de voorkant, dan kan ik het uitleggen. Het deel wat je dus wel ziet in jou kastje (de voorkant), dat lijkt 'niet af'. Die onderbroken lijnen kan je mooi vinden, is een kwestie van smaak, maar -vanaf de voorkant gezien- van boven tot onder de dvd tray, dat is geen lijn meer te noemen; dat is gewoon een compleet vlak. En waar de nummertjes staan van de controller poorten is het ook gewoon nog de oude kleur... En kun je trouwens ook geen onderbroken lijnen met spuitbussen maken? Gewoon afplakken. Met spuitbussen kun je zowiezo ALLES spuiten wat je maar wilt, motieven, gekleurde vlakken, onderbroken strepen, etc etc. Met een sticker ben je ook afhankelijk van wat voor stickers er zijn. En als je een dvd of fan raampje in je xbox hebt, kun je een sticker zowiezo al niet gebruiken (of je moet wel een heel makkelijk figuur hebben uitgezaagd). Er zitten meer nadelen aan stickers dan aan spuiten.
     
  15. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind die rechter controller wel errug netjes _O_
    maar ik zou voor xbox toch ook gaan voor verf geeft mooier geheel
    en tja mmm spuitbus heeft wel iets.... O-)
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ochja....smaken verschillen he, bij een sticker kan het bijna niet fout gaan en je verliest je garantie niet...toch ook cool?

    toch kies k voor verf:p
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ik zelf vind verf er heel erg mooi uit zien en je krijgt als je je xbox veranderd ook veel meer voldoening van spuiten dan een sticker plakken
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    De meningen zijn niet bepaald verdeeld, of wel? ;)
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    je kan ook stikkers gebruiken in je garantie periode en dan als die afgelopen is ga je hem gewoon spuiten :p
     
  20. Panna

    Panna .dMs

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die gast zijn xbox wilt stickeren met een btje stickers dan laat je hem toch. ik ga binnekort ook spuiten, en als ik hem verneuk nah boeiend :+ .
    Maar ik heb het wel geprobeerd dan, en ben dan ook een stuk trotser op mijn eigen werk. Net als tekenen, je jat wat van iemand anders en je zet je eigen handtekening onder, zo beschouw ik de stickers, maar dat is enkel mijn mening. Als jij je xbox wilt stickeren dan moet je dat doen het gaat erom wat jij mooi vind, want jij kijkt tegen je xbox aan en niet iemand anders.
    _O_ _O_ Demonstrating My Style is the keyword _O_ _O_
    http://www.geocities.com/jarodgibbz

    Nog paar daagjes dan hebk ccf binne!!! _0/ _0/ :p :9 :cool: :+ :) *)
    Bleh kan neit w88 :+
    kwil daarna nog mijn controller modden, een lichtje in het connectortje. maar hoe de @!$@! krijg je die open?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina