IGN speculeert over Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 26 jul 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit las ik op IGN, in interessant stukje wat er wel eens op zou kunnen wijzen dat misschien Ninja Gaiden op de machine van Sony komt. :eek:

2. JeePee

JeePee Guest

Ik had een tijdje terug al gelezen dat Ninja Gaiden 2 op de sterkste console zou draaien.....zou het dan echt.....
    Wel kut voor M$ als hij niet meer voor de 360 zou komen.

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    uuh...ik weet niet waar ie dan nu op gaat verschijnen, maar ik hoop toch wel op de xbox 360 :9

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die onzekerheid loopt al een tijdje rond. het zou zeeeer jammer zijn als Ninja Gaiden 2 niet op de 360 zou komen. :'-(

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij staat er toch echt dat zelfs IGN heeft nog geen idee waar Ninja Gaiden op uit zal komen. Dus of hij op de PS3 uitkomt of mischien wel multi platform word, is allemaal nog speculatie. ;) Ik denk dat ze op de Summit 2005 gewoon geen matriaal hadden om te laten zien.

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MS maar eens met veel geld moet gaan wapperen :) Iig nog even afwachten. Misschien had de tolk een slechte dag...

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is nog niet eens zeker, dus zo'n grote ophef hoeven we nou ook nog niet te maken.

8. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelezen dat Tecmo meer multiconsole wil gaan om een beter verspreiding en dus inkomen te garanderen. Dus waarschijnlijk komt het op én X360 én PS3 uit. Maar dat zijn dingen die allemaal niet vast staan.

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in maar het is wel iets waar je je zorgen om moet maken vind ik. Dat zou een kostbaar verlies zijn.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker, dat wel.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De keuze voor mijn volgende console hangt bijna geheel af van Ninja Gaiden 2. Ik zou het echt erg vinden als Microsoft haar -in mijn ogen- allerbeste exlusieve titel zou verliezen. Ik hoop op het verlossende woord tijdens X05.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom zouden ze eerst DOA4 enzo op de xbox360 doen.

Tecmo zou op de krachtigste console draaien maar waarom dan eerst op de xbox360...

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    DOA4 komt ook op de 360 dat staat al vast. ;)

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Net nu Tecmo bekend heeft gemaakt door te gaan met exclusives uitbrengen voor Microsoft? Lijkt me sterk.

Daarbij, Microsoft is de laatste tijd bezig veel games binnen te krijgen en exclusives weg te kapen bij de concurent. Ze hebben misschien ook games laten gaan, maar zo'n groot spel en zo'n belangrijke developer als Tecmo laten ze écht niet zomaar gaan. Daarvoor is het een té groot aandeel aan de verkoop van de Xbox geweest. MS zet alles op alles om 1e te worden op de markt.

15. Ruud

Ruud Guest

Ik verwacht eigenlijk toch niet dat Ninja Gaiden 2 ook maar in de buurt gaat komen van Deel 1. Beetje Halo/Doom/UT verhaal (hoewel The Liandri Project een geniale stap was ;) ).

16. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    whahahaha..... go SONY :p !!!! Dit laat maar eens weer zien dat MS niet overal de beste in kan zijn. De Xbox360 mag erg goed worden (gaat er zelf 1 aanschaffen bij de release) maar soms kunnen ze niet de beste in zijn en dat bewijst maar weer dat de concurrent ook bestaat voor MS. De Xbox360 wordt een enorm goede console en zeker als je al kijkt naar de aantal Japanse ontwikkelaars die nu voor de nieuwe console gaan ontwikkelen bewijst het maar weer eens dat MS het in Japan erg goed wil doen. Maar voor pure kracht zullen we dus nu bij de PS3 moeten zijn al betwijfel ik of het verschil kwa specs wel zoveel zou zijn. Ninja gaiden is een topper en deel 1 was dan ook enorm goed, maar soms is het goed om games naar andere consoles te brengen. Denk maar aan SSX die kwam ook eerst alleen op de PS2 en later ook op GC en Xbox. Maar alleen is hier wel gebruik gemaakt van porten en bleef de SSX serie ook gewoon trouw op de PS2. MS zou misschien wel met geld kunnen lokken, maar of dit zin heeft, ik betwijfel zeker nu Tecmo blijkbaar een lijfspreuk heeft om alleen op de krachtigste console te ontwikkelen zou ik niet verwachten dat we NG nog op Xbox360 zien. :mad:

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmmm, dat wil ik toch eerst echt officieel horen of ninja gaiden 2 op de ps3 komt. Ik denk dat toch nog altijd dat hij eerder naar de xbox 360 komt.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom ontwikkelen ze DOA4, DOA: Code Chronus, DOAX2, Project Progressive en nog een onbekende titel [waar ik tóch lekker van denk dat het NG2 is :9 ] voor de Xbox 360. Het zijn maar 5 games die ze niet voor de 'krachtigste' console maken. Overigens ben ik wel van mening dat Tecmo niet echt uitermate gebruik maakt van de kracht. Als je DOA4 ziet is het net DOAU met wat meer details in de omgevingen. Het is wel beter, maar niet zo indrukwekkend als je weet dat het next-gen is en ze daar alles uit willen halen.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @Cypher. Waar slaat dat nou op? Het is nog niet zeker of hij nou wel of niet naar één van de drie consoles gaat... zucht*

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje suggestieve titel, er is gewoon niets bekend over het spel, dat betekend niet dat hij naar een ander platform gaat. IGN is een beetje dom en wil gewoon sensatie maken.

Ik verander even je titel, voordat mensen het aannemen voor waarheid. :)

Mijn persoonlijke mening:

Tecmo's Xbox 360 project 'Project Progressive' is denk ik Ninja Gaiden twee. Maar omdat ze er nog niet aan werken is de titel nog niet genoemd en omdat Ninja Gaiden Black nog moet uitkomen. Microsoft zal er alles aan doen om Ninja Gaiden 2 op de Xbox 360 te houden, die verschijnt echt niet op een ander platform (eerst anyways).

Deel Deze Pagina