Heel veel mensen lopen mij te discrimineren ik noem geen namen *kuch* Graveheart *kuch*.
Omdat zij denken dat ik Master_DW ben.. Voor de honderdste keer dit is niet waar, ik ben alleen een vriend van hem en ik heb me op school geregistreerd voor XBW. Vandaar dat ik hetzelfde IP-adres heb als Nanne.Tolsma en Master_DW en Henrive en nog veel meer.. omdat die ook op mijn school zich hebben geregistreerd, al weet ik het van Henrive niet cker.. En Master_DW zit niet bij mij in de klas maar het is wel een vriend van mij, dus ik kom wel eens bij hem. De Reden dat hij Spamde was omdat iedereen in zijn Blinx thread spamde.. en nanne.tolsma ken ik helemaal niet goed. Alleen maar omdat hij (een klas hoger) op de zelfde school zit als mij.
Als jullie het nu nog steeds denken.. denk maar wat je wil, maar het slaat echt nergens op ik kom hier gewoon om Xboxspellen te kopen en verkopen en dat soort dingen.
Edit: Graveheart.. ik wil jou niet te grazen nemen.. maar ik vind het wel kut dat jij als Mod nog wel mij gelijk af begint te zeiken
Laatst bewerkt: 22 mrt 2005