Ik ben weer terug...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 7 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    He mensen.
    Ik ben weer terug. ik dacht ik meld het even want jullie zullen wel denken waarom ik zo lang weg was (als jullie uberhaupt weten dat ik bestond).

Mijn PC was helemaal gecrashed. We hebben hem helemaal leeg gegooid. Weer windows 98 erop gezet. Dat ging allemaal wel.
    Helaas hebben wij een abbo bij zeelandnet waar ze geen goeie manschap¨hebben. ik werd heel vaak geholpen alleen nooit goed.
    Ondertussen heb ik een pakket vol verkeerde diskettes gekregen.
    Toen ik vanochtend zelf eens ging kijken zeg ik dat het alleen de verkeerde netwerk kaart stond|:- .

IK wil wel even mijn beklaag in de ring gooien.
    WAT EEN KUT STREEK VAN V3.
    Ik was de heletijd in spanning hoe het eruit zou zien. Ik kom op de website en zie in het bovenste balkje V3 Now. of zoiets.
    ik kijken en kijken maar ik zie geen verschil.
    Ik wou bijna op new tread drukken om het te gaan vragen maar toen zag ik de tread staan waar in werd geklaagt.
    Nou jah Tot april maar :p.

Sorry voor het bijna geen gebruik vban leestekens maar dat staat allemaal raar ingesteld.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Welkom terug.

Maar egh, het is wel een beetje onzinnig om daarvoor een nieuwe thread op te starten.

Wat betreft V3, opmerkingen daarover kan je in deze thread plaatsen.

Deze thread gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina