Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum en ik ga een xbox kopen over maand....ik koop dan meteen Halo erbij en ik wel een extra controller kopen het liefst van MadCatz...heeft iemand zo een? En weet iemand waar ik die van MadCatz kan kopen? Alvast bedankt voor je advies! Mzzl Mota15
Koop geen MadKatz!, zowel ik als mijn collega hebben een MadKatz controller er gratis bij gekregen en we hebben alletwee nu al een kapot onderdeel. Mijn gele knopje reageert soms niet en ik kan niet naar rechts drukken zonder dat ie ook naar beneden gaat. En die collega had volgens mij iets met zijn rechter trigger.
Koop in godensnaam een controller s via import. Is echt verreweg het beste, maar wel peperduur.Alle 2nd party controllers zijn shit.
Hoezo zou ik een controller s kopen die dingen zijn voor dwergen met kleine handjes en ik ben geen dwerg...ik vind die gewone controllers makkelijker dan die S..... Maarja eigen menig he! Mzll Mota15
Mooi!!!! Een nieuw lid erbij!!! Welkom!!! Koop idd een originele controller van MS, die zijn een stuk beter...
Heej dude, gezellie! Heej, je zou eig. Spiderman moeten kopen en binnen een week uit moeten spelen. Kan je hem aan mij verkopen voor 45€
Eindelijk, weer iemand met een xbox........................... Owjah, je kunt die madkatz gevallen wel bij de dixons halen..(toch)??
Waarschijnlijk in een van de drie huizen daar? Bwahahahhaahhah, die was echt te flauw. Ik ga wel ff van het net af, gaat het niveau missch. wat omhoog.
Bovenkarspel is in Noord Holland Tr@m$ wou ook wat nuttigs toevoegen... Fuck , begin op Xenior te lijken; nu ga ik ook al mijn eigen posts analyseren
Welkom... Verschillende mensen die er niet tevreden over zijn hebben zon madcatzdingetje In de winkel kjan je ze kopen. EN anders denk wel via www.dimensionplus.nl BTW NIET op die releasedata letten daar want anders geeft jijjezelf valse hoop. Voor releasedata en gameinfo kan ik je naar een andere site dooverwijzen die ik hier niet zal noemen om mijn goede relatie met de crewleden hier niet op de tocht te zetten...
www.tothegame.com !!! Is altijd een goeie voor releasedates, al vind je die niet goed, dan kan je altijd nog op de groene letters in mijn sign. klikken!! Als je wil...
De Fluter! Vlakby de ysbaan dus, en by dat ene kleine schooltje...daar zat ik op school...meester spichtschool ofzo!?
Of in mijne want wij horen bij elkaar. We zijn namelijk een siamese tweeling. Kijk maar naar de posttijd. Direct naar elkaar