Hellow , op www.tothegame.com valt mij op dat op 27 sept de eerste lading van vele games uitkomen in UK , en op 13 nov weer zo'n lading van XbLive games .. dus dat wilde ik efe melden . want tot die tijd komen er druppelsgewijs games uit , en op 27 sept. en 13 nov heeeeel veeeel . XbLive here I come
Het is natuurlijk mooi dat de spellen dan al komen, maar hoe worden we ingodsnaam aangesloten op het Live! netwerk, moet dat via een PC of gaat dat direct via een kabel-provider als @home??
volgens mij krijg je een dvd bij je xbox-live pakket en die installeer je op je xbox. dan staat xbox live erop en dan kan je gewoon je internet kabel in je xbox stoppen en dan is ie in verbinding met internet en dan ga je via xbox live dat op de xbox hebt geinstalleerd een spel spelen. ik weet niet zo veel van computers en internet en stuff af maar dat lijkt mij het meest logische je installeerd iig wel xbox-live op je xbox. ik weet niet of iemand er wat aan heeft of zo maar ja.
Dat zou RELAX zijn, dan kan ik um dus gewoon aan het netwerk hangen en hoef ik niet steeds naar de pc te rennen om een server te zoeken enzo...
nee dat weet ik wel zeker dat je iig de pc niet nodig hebt bij xbox live. das 1 ding dat ik wel zeker weet.
Haha ja idd, zou niet zo best zijn als dat zou moeten.. Xbox Live start zo ver ikweet pas in november (dat is wat MS laatst ook zon beetje bekend gemaakt heeft) en niet al op de 27e..
Je moet breedband hebben en een XBox hebben dan koop je een pakket in de winkel. Kabeltje tussen je XBox en de modem, disc erin, registreren, game erin, spelen maar. Het zou toch wat zijn als mensen zonder PC hun XBox niet online konden krijgen....
Het wordt 13 November, dan is het precies 1 jaar na de launch in de US, op deze dag komen ook de live pakketten in de handel. 27 Oktober staan ze op de release lijsten zodat mensen dan al hun spellen voor Xbox-live kunnen, ik denk dat ze hiermee willen voorkomen dat er op de 13e November in 1 keer zoveel vraag is naar spellen dat de schappen binnen de kortste keer leeg zijn.
Dat denk jij!!! Nee ik had het vorige week ergens op een site gelezen, als het goed is gaan de plannen zo uitgevoerd worden. Dus mocht het 15 November worden alvast sorry!!
Nee kijk het kan best de 13e zijn, weetniet hoe dat nu zit met data enzo maar 15 november 2001 kwam Xbox in US uit
In ieder geval komt Xbox-live in November, en niet in oktober! Dan is het alleen nog een verschil van 2 dagen