Ongtwijfeld. Ik ga er toevallig vanmiddag heen dus ik zal wel efkes kijken of er wat opvallends bijzit.
je moet wel niet vergeten de btw erbij op te tellen, deze kan je er alleen aftrekken als je de xbox voor je bedrijf gebruikt en ik denk niet dat de belasting je gelooft!
Heb laatst Crash Bandicoot bij de makro gekocht voor maar 44 euro zal waarschijnlijkm wel een speciale aanbieding zijn geweest want de rest van de spellen scheelt maar iets van 4 a 7 euro. (was trouwens inclusief btw)
Sega Soccer Slam is er 40 Euro. Een Xbox zal wel iets van 15 Euro goedkoper zijn. Met mijn N64 had ik een keer een winstpakker toen de N64 net uit was...N64+Mario voor maar 250 gulden (alles incl. BTW)
We hebben net de folder binnen, nieuwe aktie koop 20 dvd's en je krijgt een playstation 2 kado Van de Xbox heb ik er zo 1, 2, 3 niets in zien staan.....
Ojah er staat toch iets in, een mager aanbieding. Harry Potter en de geheime kamer kost : 34,51 inc btw dus is nie echt duur.
Harry Potter .. The Must Have For XBOX Games. Fuck Halo! Koop Harry! Djeees...hoe durven ze zo'n spel te verkopen. Die kunnen ze beter met het wcpapier meegeven als kadootje. Is het pleepapier op, kan je je reet afvegen met Harry potter game. Maar ontopic .. Makroprijzen zijn vaak Excl. BTW dusse...
Ik ben gisteren bij de Lukas Klamer geweest (is bijna hetzelfde als de Makro ook zelfde folder volgens mij), sega pack kost daar 199 ex btw (dus ongeveer 240 euro) en de games zijn er volgens mij niet veel goedkoper, de games collectie valt ook een beetje tegen iets van 15 games ofzo.
normaal gesproken kost het een paar eurotjes minder... waarom kijken jullie niet gewoon op marko.nl daar staat de folder gewoon online hoor!!! edit: ohhh je kan daar geen 00000000 invullen... naja.... mijn pas# krijgen jullie niet
Die doet het niet bij mij. Ik heb wel een pasje, maar hij opent die site gewoon niet. Probeer zelf maar s.
De site waar de folder op staat is al een aantal dagen down. De prijzen schillen inderdaad niet echt veel meestal iets van 4 euro of mindr af en toe een aktie maar dat was het. De hoeveelheid games viel mij ook tegen, ik dacht ik ga eens naar de Makro om een aantal spellen in te slaan en ze hadden er inderdaad maar iets van 15 en ik vond het niet leuke spellen dus maar niets gekocht :{