Ik heb advies nodig, aangaande de beste simulatie like racegame!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Josh, 28 feb 2003.

  1. Josh

    Josh Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf smacht ik naar Grand Prix 4 maar dat duurt te lang,
    Wie heeft goede adviezen voor mij?

    Thanx
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    CMR 3...als je van rally houdt tenminste, dat is verreweg de beste sim race game op dit moment (er zijn ook maar weinig sim- racers te krijgen op de xbox behalve die F1 games maar die zuigen stuk voor stuk)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2003
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf denk dat DTM Racedriver wel in de buurt komt van een sim.
     
  4. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Racing Evoluzione:D
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    is meer een arcade racer dan een sim
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    No fucking way.

    Realisme? CMR3 is wel aardig realistisch, hoewel het ding om een hele vreemde verticale as draait :{
     
  7. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is ook zo. Maar misschien toch de moeite waard om te proberen?:9
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    komt die game nog wel uit eigenlijk?
     
  9. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, is gecancelled
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke vreemde verticale as???
    Goeie simulatie race games: colin cmrae en sega gt
    maar als ik jou was zou ik toch nog wachten op colin mcrae rally 4
    want 3 was wel goed maar ook niet ZO goed
    grahpics konden beter vooral in bepaalde landen.
    en championship mode kan je alleen maar met ford focus en multiaplayer gaat TRAAAAAAAAG
    sega gt is wel goed is echt leuk om te spelen
    (multiplayer gaat ook traag btw)
     
  11. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Mercedes Benz World Racing schijnt aardig realistisch te zijn (als je hem op 100% sim zet tenminste) en verder is Sega GT 2002 de meest realistische game (uitgezonderd de F1 games, want die heb ik niet gespeeld) van het moment. CMR3 vond ik tegenvallen (wel realistisch, maar lelijk en weinig aanpassingen).
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2003
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    zo kan je blijven wachten. CMR4 is nog niet eens aangekondigd! Beetje onnodig om dan constant naar nieuwere games te refereren :)
     
  13. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Mercedes Benz racing nou niet echt realistisch. Geen gevoel van snelheid en het stuurde voor geen meter. Maar ik heb ook maar een paar rondjes gereden. Misschien is het gewoon wennen maar ik vond het niet echt leuk. Racing Evoluzion daarentegen vind ik echt een gaaf spel. En Project Gotham is ook super.
     
  14. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een gezwam dit. Ik vond A beter, nee ik B. Ikke C. Ikke D, nou E vond ik niets, en A vond ik een sim. Iedereen is anders en afgaan op de ervaringen van anderen helpt niets. Oh ja: ik vind Sega GT 2002 het beste, Colin McRae een tegenvaller, Rally Racing best aardig, Project Gotham op den duur oervervelend, F1 een grote ramp, en vandaag haal ik Mercedes of Evoluzione
     
  15. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het over simulatie racen hebt is er eigenlijk maar 1 nl. GT3 op de PS2, voor de xbox heb ik PGR, RSC, CM3, GT2002 en RE. Bij PGR is de AI irritant (effe in de laatste bocht een tikje geven als je eerste ligt). RSC is te arcade achtig, CM3 is (op dit moment) DE Rally game, GT2002 stuurt te sloom. RE is op dit moment mijn favoriet, dit voornamelijk door de Game Play, meer arcade dan simulatie maar in iedergeval een uitdaging, hij komt, wat mij betreft, van alle racing games die ik heb op de xbox het dichtst bij GT3 van de PS2.

    Ik zou RE kopen.
     
  16. alibi

    alibi Guest

    dichts in de buurt van realisme is GT3(PS2). maar je hebt natuurlijk een xbox zoals iedereen hiero! :) sega gt is ook wel cool maar niet echt realistisch, maar wel weer weer realistischer dan PGR. terwijl dat ook een heel goed spel is! en RSC is weer erg arcade gericht maar ziet er wel weer heel goed uit!! dus....
     
  17. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    CMR3 is realistisch en verder zou je nog even kunnen wachten op DTM Race Driver. Ik denk dat deze game sowieso de meest realistische wordt, aangezien ik Racing Evoluzione toch een beetje vind tegenvallen (te arcade) en Sega GT ook niet geweldig is.
     
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste 2 sims die er zijn vind ik Ferrari F355 Challenge (arcade, Dreamcast, Ps2) en Sega GT 2002 (Xbox).

    En ik speel veel racegames....alle racegames eigenlijk op elk platform die ook maar iets betekenen....;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  19. Third Kagemusha

    Third Kagemusha Shadow Warrior

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ultieme Sim-Racer is Grand Prix Legends!!!!.......ow shit das PC, maar als je die trouwes helemaal veranderd andere wages dwonloade en alles, istie de moeite waard, maar dat vin ik serieus nog de meest realistische racer, op et AI na dan vane t spel das echt middeleeuws.

    Maaruh op de X-Box zou ik toch maar gewoon voor Sega GT gaan denk ik, als GP4 nou is uitkwam op de X-Box had ik dat aangeraden denk ik.
     
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Is id te hopen dat DTM Race Driver aardig sim wordt, maar de demo voor de pc voorspelt niet heel erg veel goed. Ach, time will tell ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2003

Deel Deze Pagina