Ik heb al mijn eigen xbox.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door meteorf25, 13 mrt 2002.

1. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eigenaar van de game zaak waar ik hem heb gekocht vroeg mij niet zijn naam te noemen, want als MS er achter komt gaat dat hem een hoop geld kosten
    Natuurlijk zal ik zijn naam niet noemen, ik ben hem zoooo dankbaar. Ik ben sinds gisteren eigenaar van een xbox, rallisport and halo.
    Ik kan jullie garanderen dat jullie zeker geen spijt zullen krijgen van de xbox. Ik heb nog nooit zulke goede graphics gezien( en ik heb een dc en ps2)
    Als je Halo speelt moet je eens voor de lol naaar het gras kijken op de grond, het ziet er zo goed uit!

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ook gij Brutus! Whahaha, morrege is ikkes:9 Halo zeker erg mooi, gras/muren/zon:9 :9 (op xdoos van Kobold kunnen geilen)

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    en ik moet nog 17 uur w88 :mad:

4. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Rallisport dacht ik in eerste instantie een miskoop gedaan te hebben.
    De besturing was zo licht dat ik alle kanten op swabberde, maar na een tijdeje oefenen op de 'ijsbanen' werd het steeds makkelijker om te sturen, advies: gewoon veel tegen sturen en echt die rem af en toe gebruiken.
    Ook hier zijn de graphics fantastisch, als je de zon ziet schijnen op de met ijs bedekte weg, kan je alleen maar denken: o mijn god!!!

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer is wel bij rallisport dat je OPEENS een boel auto's unlockt.. al unlock je ze nou 1 voor 1 maarja..

6. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Ahum wouter kunnen we daar binnen kort een review van ontvangen?

7. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om heel eerlijk te zijn heb ik tot nu toe alleen de eerste 3x4 banen gereden en pas één auto verdiend, heb tot nu toe voornamelijk Halo gespeeld. Maar er zijn inderdaad nog flink wat auto's 'gelockt'. Zal wel flink wat tijd in gaan zitten om alle auto's en banen te halen.
    Morgen PGR kopen en dan mezelf helemaal van de buitenwereld afsluiten.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Martijn heeft de Xbox nu, hij is volop Rallisport aan het testen :) Die komt er dus snel aan

9. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter toch niet xbox launch PARTY? denk het niet eigenlijk. ik ook niet :mad:

10. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn (europese) Xbox al sinds vrijdag 8 maart, ik kon hem toen al bij Eplaza (van Bart Smit) ophalen en heb toen gelijk halo en pgr erbij gekocht. Echt superstoere spellen!!!
    Ik merk wel dat er maar heel erg weinig zijn die de (eur.) Xbox al zo vroeg hebben gekregen. Ik ben eerlijk gezegd verder nog niemand tegengekomen. Lucky me!! :D

greetz!
    Chris

11. DennisV

DennisV Friends Fan

Leuk Bevonden:
    0
    hehe wel cool, ook al mochten ze nog niet verkocht worden.
    Microsoft heeft V&D al aangeklaagd en gelijk gekregen, goed voor die idioten bij V&D :)

12. basix

basix !BO!

Leuk Bevonden:
    0
    zo moet je niet praten, Als jij er vorige week al één bij V&D kon ophalen had je ook niet geklaagt! Micro$oft moet gewoon kappen met dat gelijk aanklagen, alsof ze al niet genoeg geld hebben. En overspoel me nou niet gelijk met posts zoals " Het gaat niet om het geld maar om het principe" want dat weet en begrijp ik al lang maar ik ben gewoon ongeduldig omdat ik zooo lang op de verdomde box heb gewacht en het nu zoooooooooo dicht bij is dat het gewoon pijn doet!!!!!]:- :'-(

Ik denk dat ik een docter moet gaan bezoeken ofzo!

13. Paula

Paula Guest

Het gaat niet om het geld maar om het principe

14. DennisV

DennisV Friends Fan

Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik het mee eens, of bekijk het eens zo basix...

je hoort op de 20e je geld te krijgen maar 2 weken erna heb je het nog niet.... ben je ook niet blij, omdat jij de afspraak had dat je het de 20e kreeg..

ok stomme uitleg maar je snapt me wel denk ik

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Microsfot heeft contracten met die winkels, als die winkels die breken moeten ze dat zelf weten, maar dan zijn ze in contract breuk.

Ik ben net terug van het feesie, was erg gaaf joh, heb geDOA'd met Birgtitte Schuurman en nog een baar bekende gasten. Hele tijd lopen lullen met de account manager van Microsoft etc. Echt tof, hij heeft mij even uitgelegt hoe je makkelijk met een Xbox op je monitor kan spelen :D

16. RedFox

RedFox Guest

waar zijn de foto's kobold?:D

17. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ownde je birgit :)?

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    En die info ga jij vast wel met ons delen? 8)

Deel Deze Pagina