Ik heb 'dit en dit spel' gezien in de winkel!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 5 nov 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jawel, de andere topics over games verzanden in grote releasedate en 'ik heb het spel al' posts en dát lijkt me niet de bedoeling.

    Dus gaarne hier in dít topic bespreken waar je welk nieuw spel hebt gespot en tegen welke prijs. Gaat dus om de nieuwe titels die deze maand/week uit komen.

    Dan kunnen de andere topics in ieder geval weer over de betreffende games gaan!

    Naar een idee van een member waarvan ik de naam niet meer weet die dit zojuist ergens had geplaatst :)
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het was volgens mij dendemen die het opmerkte ;)
     
  3. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik was vanavond bij de NEXT LEVEL in H'sum, en daar hadden ze Top Spin (had ik daar net gekocht), Rainbow Six 3, Dino Crisis 3, en Backyard Wresteling.... Wat de prijzen betreft? Ze waren allemaal €59.95,- p.s:D
     
  4. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ben ik langs Dimplus geweest en ze hadden Top Spin voor 54,95 en Rainbow Six 3 voor 57,95 binnen
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Wil mijn noodkreet plaatsen, want ik wil Top Spin nu ook wel eens een keer in mijn Xbox gaan proppen. Ik gun het de mensen die h’m al hebben van harte, er moet toch in de omgeving van R’dam nog een spellenboer zitten die h’m al verkoopt.
    Bij de Future Losers heb ik mijn hoop opgegeven, spreek dan over afdeling West Kruiskade, maar er moeten toch al meer winkels zijn die h’m verkopen.
    Ik hoop morgen Top Spin aan te schaffen, weet iemand misschien waar ie morgen zeker te koop is, heb het dan over R'dam.
     
  6. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    krijgen de mensen die hem bij gamerelease hem nu morgen of vrijdag ?

    ik heb namelijk nog geen mail gehad
     
  7. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb m ook bij gamerelease besteld en geen mailtje gehad. Khoop gewoon dat ik m morgen heb.. kan nou tog niet veel langer meer wachten
     
  8. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag chaos bleed in next level hier in arnhem voor 69.95 en F zero voor 72e belachelijk he
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat meer duidelijkheid over de bestelling van Top Spin bij GCSHop:

    0 t/m 03102839 --> is vandaag verzonden
    03102840 t/m 03103002 -> wordt morgen verzonden
    03103003 en hoger --> wordt dinsdag verzonden

    De nummers zijn de factuurnummers.
     
  10. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat jij hem dan 'pas' vrijdag hebt. Ik heb nu in deze maand 3 games bij gamerelease besteld en iedere keer een dag van tevoren een mail dat ik hem de dag daarna binnen had omdat hij verstuurd was. Dus als je geen mail ontvangen hebt dan krijg je hem *waarschijnlijk* niet.

    Ow ja, ik heb dat spel al 2 maanden gelden gepre-ordered dus dat is waarschijnlijk de reden dat ik hem eerder krijg dan jullie... :p :+
     
  11. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet makkelijker om dat gewoon bij een thread die over dat specifieke spel gaat te plaatsen? Meestal is er toch wel een centrale thread ofzo.
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Jaja, heb net een mailtje gestuurd naar gamerelease met de vraag of die tennisbal meegeleverd zou worden (lekker belangrijk :)) en ja hoor, die wordt meegestuurd.

    Kunnen we weer lekker me tzijn allen tennissen... :)
     
  13. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze topic ook niet echt zo lekker gaan. Het gaat over 3-4 verschillende spelen, en sommige hebben het maar over 1 bepaalde spel....verwarrend!

    Ik ben het eens met Koen14
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Om verwarring te voorkomen zal ik mijn vraag nog maar eens herhalen.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat geldt eventueel ook voor Rainbow six, je moet even op de site je factuur nr invullen en kijken wat er gebeurt.

    staat er: Je betaling is ontvangen, we verwerken ......
    Dan krijg je hem pas Zaterdag/Maandag/Dinsdag
    staat er:"Bestelling verstuurt
    Dan krijg je hem dus vandaag of morgen
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    "Oke, statussen zijn geupdate. Als het goed is staat er verzonden als je lager hebt dan dat factuurnummer, zo niet, dan heb je waarschijnlijk een ander spel erbij samen besteld en is dat de reden dat hij nog niet op verzonden staat (maar het spel is dan dus wel gewoon verzonden!).

    Heb je het spel apart besteld en is je factuurnummer toch lager dan 03103223, mail me dan even. Ik heb ook iedereen gemaild die hem vrijdag kan verwachten, dus check je mailbox eerst even.
    "
    ik heb hoger dan dat factuurnummer en kan hem volgens mijn mailtje vrijdag verwachten hoor...niks zaterdag of dinsdag
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor de Dixons mensen onder ons (ik niet zo). Ik zag er net Rainbow Six 3 liggen zonder headset en met een headset. Die zonder kost 59 euro en die met 69 euro.
     
  19. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net in eindhoven een rondje gebelt naar top spin en bij: FRS (WCW), Dixons (WCW) en BS (WCW) hadden ze hem allemaal nog niet :'-(
     
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou... ze hebben 'm misschien wel, maar officieel mogen ze 'm pas morgen gaan verkopen dus daarom zeggen ze: "nee , we hebben 'm nog niet". Maar het kan ook zijn dat er nog niets is bezorgd door de leverancier, dus bel vanmiddag nog is.
     

Deel Deze Pagina