Ik Heb Een Prijsvraag Gewonnen, Maar Ik Heb Nog Niks Ontvangen!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door francis_bs, 10 feb 2003.

1. francis_bs

francis_bs Guest

Ik had twee maanden geleden (16Dec) met de James Bond prijsvraag, een prijs gewonnen. Ik moest toen mijn adres en alles naar Wouter Flemming opsturen, maar sinds 16Dec heb ik echter nog GEEN prijs ontvangen. Ik had daarom een week geleden een e-mail naar Wouter gestuurt en daarin had ik gezegd dat ik nog een prijs van hem tegoed had. Ik heb nog geen reply van hem gehad en ik heb ook nog geen prijs ontvangen. Ik vind dit heel lullig, want ik heb er tijd ingestoken, en ik heb niks gekregen:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Hopelijk kan Wouter hem alsnog opsturen, want dit is echt lullig:mad:

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niet meteen van uitgaan dat het expres is gedaan. Wij geven deze gegevens weer door aan EA zodat zij jullie de prijsvragen kunnen opsturen, misschien is je adres daar niet goed aangekomen. I'm sure dat Wouter straks dit topic ziet en dan kan uitleggen wat er gebeurt is (of nog niet gebeurt is).

Spijt ons! We doen alleen maar ons best, foutjes zijn menselijk.

Wout, over to you!:+

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Roge-o, had je mailtje binnengekregen, vergeten terug te mailen.

Er is daarbij helaas iets mis gegaan: Terwijl ik mijn INbox doorzocht op de winnaars zijn er een aantal (ik geloof :cool: personen doorheen geglipt, omdat de keywords waarop ik zocht niet in je mailtje voorkwamen (nightfire / james bond). Ik rekende er sowieso op dat iedereen de 'reply' knop gebruikte ipv een nieuw mailtje aan te maken. Je adres is daarom nooit bij EA aangekomen, en EA heeft die spullen nu niet meer liggen.

Dat is inderdaad een trieste zaak, en denk dat we even met Mirik moeten overleggen hoe we dit gaan oplossen.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De prijzen waren 1 poster en een EA DVD.

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    He, die Deathrow shirts zijn wel heel cool, das wel mooie compensatie! :cool:

En het naaktpennetje ruled ook! ;)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    UHM, een Deathrow T-shirt en een BMX bennetje en een Xbox sticker! yay!

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    BMX pennetje!!! Wh00ho00 dies echt vet :) Daar heb ik meer voor over dan voor een JB poster :) ook al heb ik de pen al ;)

8. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, hetzelfde probleem hier, moet ook nog mijn bmx prijzen krijgen, enig idee wanneer? :confused:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Allemaal een winterslaap achter de rug dat je zo laat nog aan komt zetten dat je je prijzen nog niet ontvangen hebt? :p

11. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe zoiets ja }:]

Deel Deze Pagina