Mijn Xbox kan geen gebrande audio-cd's lezen.. Zijn er meer met dit soort problemen? /edit by TheOne 2000 verplaatst naar : xbox hardware / general xbox chat
CD-RW schijnt beter te werken... Maar er zijn ook lijsten met merken en snelheden die werken op de XBOX, maar weet even niet waar die zijn... Deze link geeft trouwens ook veel info: link toch een lijst gevonden: hier
He kale, het schijnt dat dat illegaal is! En illegale dingen hebben we hier liever niet. Of is dit weer iets speciaals??
Dat leest ie vanuit MS hoor. Niks niet gemod. Volgens mij alleen CD-RW idd. Maar heb zelf nooit geprobeerd.
damn trams, ben je nu dom ofzo, hij wil gewoon mp3 op hd zetten en ingame afspelen, je gaat me toch niet vertellen dat je dat zelf niet doet. je moet hem juist toejuichen, hij heeft vanmorge zijn ps2 verkocht aan een domme stakker en een xbox vanmiddag gehaald stefan: ik gebruik trust cd-rw tjes, gehaald bij bruna d8 ik
MP3 illegaal!? nee hoor! (tenzij je die XX gig aan muziek niet origineel op CD hebt ) Ook Robhimself is schuldig aan bovenstaande tussen de leestekens
waarom doet de staff hier zo moeilijk over iets dat illegaal is??? OK ik vind dat we geen topic moeten hebben over mod chips en spellen kopieren maar wat mp3tjes????
Wij slaan helemaal niks niet door, beter lezen. Trams is geen crew heur. Buiten dat heb ik ook al gereageerd in deze thread en hij is nog open.
Idd, (behalve dat ik Martijn heb gehackt dan ) dus jullie moeten niet alles van me aannemen Mp3 is illegaal:{
Trams je lijkt wel een noob, niet alle mp3's zijn illegaal hoor anders zouden er toch ook nooit mp3 spelers gemaakt mogen worden.
MP3 zijn alleen illegaal wanneer je het originele cd'tje niet zelf thuis hebt liggen heb je dat wel, mag je mp3'en (nieuw werkwoord ik weet wel niet wat het betekent... ) zoveel je wil