ik mag komen!! ik heb zo'n uitnodiging gekregen!! alleen kan ik niet komen zat vandaag in de bus [je moet ook in het zwart komen: Time: 21.00 uur Dresscode: Black is Beautiful
Nu snappen we ook allemaal waar die vage mail op sloeg die wouter kreeg. Vind het wel een beetje onzin hoor. Wat heb je nu eigenlijk aan zo'n feest??? Maar als je niet gaat kan je altijd je kaartje nog snel verkopen op ebay Denk ook niet dat het echt voor "kinderen" bedoelt is. Denk niet dat ze jullie ware leeftijd weten, en dat er meer van die oudere gozers komen. Van bladen enzo (gamequest, PU, enz)
Tijdens n ander persevent waren we idd een van de jongste maar weet nog niet wie er namens XBW nog meer meegaat maarre die kaartjes verkopen gaat niet lukken omdat ze mooi op je naam controleren en die mensen niet in de perslijst staan..
Als je de kaartjes verkoopt dan kan je toch ook wel je naam zeggen tegen de persoon waar je ze aan verkoopt zodat hij dat daar weer kan zeggen. Als je nix met die kaartje doet dan wil ik wel mee (alleen als je het heel lief vraagt )
WHAHAHAHA KHEB OOK KAARTJES, TWEE!!! alleen k kan nie, dus verkoop ze. Kheb ze van een vriend van me gekregen want hij kon ook al niet, dus DIKKE WINST MAKKEN FF!!!