halo ik heb een vraag over xbox live over die creditcard moet ik nu het creditcard numer op geven of hoe zit dat. het is toch niet zoo dat ik een soort pincode moet geven. want uit xbox.nl kon ik dat niet op maken zuow iemand die live heeft kunen vertelen hoe het in zijn werk gaat. bvd
Ja, je moet je Credit Card nummer opgeven. Installeer Live. Volg instructies. Speel Live Enabled Game Het Credit Card nummer moet een geldige zijn, anders kun je niet spelen over Live.
Er wordt heel vertrouwelijk met je cc info om gegaan en niet zomaar geld afgetapt. Tenzij je veel betaalde contents download
live arrepar je pa vertruowd ms niet ms is wel een van de veiliste bedrijven terwerld. dan kan hij dus niamand vertruowen mijn oom is er ook zoo een. en zegt geef geen cc numer weg en zeker niet aan ms. geloof me ik heb dat gezeik all vaker gehoord. nee dat moet je niet doen.of banken raden dat af. maar in de pratijk is het heeeel erg veilig. de kans dat ja pa word brooft van zen cc is grooter dan kraaken. ouders kunen soms echt on redelijk zijn als het om zoo iets gaat. ik heb er lang over gedaan om mijn moeder zoo ver te krijgen een cc te krijgen. zoek veel info over xbox en laat dat je pa lezen. want het is echt wel vielig hoor. en er komt vast wel een ander manier om ms te betalen.
Mijn pa vertrouwt mij wel, hij vertrouwt ms namelijk, je moet gewoon zeggen tegen je pa: Gvd! Vertrouw jij ms niet, in welk gesticht heb jij gezeten?
helaas komt er geen andere manier van betalen, misschien wel met de komst van Xbox 2 .... maar voorlopig nog niets